חדשות בארץ

לאחר 143 ימי היעדרות: צה"ל יצטרף לחיפושים אחר מוישי קליינרמן

שר הביטחון אישר להפעיל את היחידות המיוחדות של צה"ל, שיסייעו בחיפושים אחר מוישי קליינרמן, שנעדר מזה 143 יום

  • י"ט אב התשפ"ב
החיפושים אחר מוישי (צילום: דוד כהן / פלאש 90)החיפושים אחר מוישי (צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

שר הביטחון בני גנץ אישר להפעיל יחידות מיוחדות של הצבא שיסייעו בחיפושים אחר מוישי קליינרמן, הנער בן ה-16 שנעדר כבר 143 יום, ואין כל קצה חוט למציאתו.
הוריו של קליינרמן, גיטי ושמואל, והדיעו הבוקר (שני): "קבלנו עדכון מבורך כי השר חילי טרופר, שביקר אותנו שבוע שעבר, פנה לשר הביטחון בני גנץ וקיבל אישור להפעלת היחידות המיוחדות בצה"ל למבצע חיפושים צבאי מקצועי ראשון שיחל בימים הקרובים".

"לראשונה אנו רואים שר בממשלת ישראל ששם את כובד משקלו ופועל ללא אינטרס פוליטי אלא בלב שלם וטהור למען מציאת אהובנו, הנעדר מוישי קליינרמן", הוסיפו ההורים בבאב. "טרופר הבטיח לעשות כל שביכולתו ואכן מקיים. אנו רוצים להודות לשר חילי טרופר ולשר הביטחון בני גנץ על ההתגייסות, וכמובן למשטרת ישראל על המשך המאמץ בכיווני החקירה השונים והמשך העדכון השוטף".

"אנו ממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם מרעיף עלינו. מוישי הפך להיות הילד של כולם ואנו מקווים ומייחלים למציאתו בקרוב ולחגוג את בר המצוה של בנינו הצעיר יותר שלמה, שקרוב מאד למוישי , יחד עם מוישי. מחכים לבשורות טובות", לשון הודעת ההורים.

"זה שהמשטרה פועלת ועושה דברים - זה נותן לי גב", אמרה גיטי בראיון שהעניקה ל-ynet. "גם העובדה שעם ישראל איתנו. אני כל הזמן שומעת שמשתדלים, עושים שבת מוקדם, מתפללים - זה נותן לי כוח, אנחנו עם אחד. אני כל הזמן משדרת לילדים שלי שאין רע בעולם - כל מה שהשם עושה זה טוב - גם אם אנחנו בחושך, הכול עלום ומוישי נעלם".

לפני כעשרה ימים שוחררו כל החשודים שנעצרו בעקבות חשד למעורבות בפרשת היעדרו של קליינרמן, בשל היעדר חשד סביר כנגדם. צו איסור פרסום הוטל על כל פרטי החקירה.

תגיות:צה"למוישי קליינרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה