חדשות בארץ

ח"כ אלי אבידר התפטר מהכנסת

חבר הכנסת אלי אבידר מישראל ביתנו הגיש את מכתב ההתפטרות שלו מהכנסת. היום יודיע על האפשרויות השונות של מפלגתו לקראת הבחירות ה-25

  • י"ח אב התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) הגיש היום (שני) את מכתב ההתפטרות שלו מהכנסת, ובכך יאפשר למפלגתו לרוץ ברשימה קיימת בבחירות הקרובות. בהמשך היום יודיע על האפשרויות השונות של המפלגה החדשה שהקים "ישראל חופשית ודמוקרטית".

אבידר הוא חבר הכנסת הרביעי שמתפטר מאז הפיזור. הקודמים לו הם עמיחי שיקלי, גדי יברקן ומיכל שיר.

בהצהרה לתקשורת אמר היום אבידר: ״במידה ונראה שחיבור יחזק את הגוש וימנע את חזרת נתניהו, אנחנו נהיה חלק מזה. אבל אנחנו לוקחים בחשבון שיתכן וחיבורים לא יתבצעו כתוצאה מאגו, עקשנות ואינטרסים פוליטיים צרים. ועל כך אני אומר בצורה ברורה – לא נפרוש. נמשיך כפי שהבטחנו עד הבחירות״.

הוא הוסיף ופירט את תוכניותיו הפוליטיות: "'ישראל חופשית דמוקרטית' מחויבת יותר מכל מפלגה אחרת, למנוע את חזרתו של נתניהו לשלטון ולהעברת חוק נאשם בפלילים כבר בשבועות הראשונים של הכנסת הקרובה. אנחנו מתחייבים להעביר גם חוק נגד עריקות פוליטיות, בשבועות הראשונים להקמת הממשלה. חוק שיאפשר לשמור על יציבות פוליטית בישראל ולמנוע עסקאות שוחד של שיריונים כפי שנראה אותן מתבצעות ברשימות הכנסת הקרובה של הליכוד״.

תגיות:אלי אבידרהתפטרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה