חדשות בארץ

הפריימריז בעבודה: לזימי וקריב בצמרת, השרים בר-לב ושי במקומות לא ריאליים

הבחירות המקדימות לרשימת מפלגת העבודה לכנסת דחקו את השרים בר-לב ושי למקומות לא ריאליים. בצמרת הרשימה אחרי היו"ר מרב מיכאלי התברגו חברי הכנסת נעמה לזימי, גלעד קריב, אפרת רייטן ורם שפע

בר-לב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בר-לב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ההצבעה בבחירות המקדימות לרשימת מפלגת העבודה לכנסת הסתיימה הערב (שלישי). עם הכרזת התוצאות התברר כי שרי המפלגה עמר בר-לב ונחמן שי נדחקו למקומות לא ריאליים. את צמרת המפלגה, לאחר היו"ר מרב מיכאלי, כבשה חברת הכנסת נעמה לזימי.

במקומות הבאים ברשימה התברגו חברי הכנסת גלעד קריב, אפרת רייטן, רם שפע ואמילי מואטי. יאיר (יאיא) פינק, ששימש כראש המטה של יו"ר העבודה לשעבר שלי יחימוביץ', הוצב במקום השביעי.

חברת הכנסת איבתיסאם מראענה עקפה את השר בר-לב, שסיים במקום התשיעי - מקום שעל פי הסקרים נחשב לבלתי ריאלי. את העשירייה הראשונה נועלת מהרטה רון ברוך. השר שי נדחק למקום ה-17 ברשימה.

על פי התקנון שאושר על ידי ועידת מפלגת העבודה, השיבוץ הסופי של מועמדי המפלגה לכנסת נשען על עקרון האיזון המגדרי – בשיטת הריצ'רץ'. ההצבעה בבחירות המקדימות, שהתקיימה באופן דיגיטלי ומאובטח, החלה ב-10:00 בבוקר וננעלה בשעה 19:00. כל מצביע נדרש לסמן בין 5-7 מועמדים ומועמדות. אחוז ההצבעה הסופי מכלל כ-40,000 בעלי זכות ההצבעה עמד על כ-57%.

תגיות:מפלגת העבודהנחמן שיעמר בר-לבבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה