חדשות בארץ

תיעוד דרמטי מקסדת לוחמי הימ"מ: כך נראה יום הקרב בשכם. צפו 

המשטרה פרסמה תיעוד ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ במהלך המבצע בשכם, בו חוסל המחבל איבראהים אל-נאבולסי. צפו

אא

(קרדיט: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל פרסמה אחר הצהריים (שלישי) תיעוד מהמבצע של כוחות הביטחון בשכם, בו חוסל המחבל איבראהים אל-נאבולסי יחד עם פעיל טרור נוסף ששהה איתו בבית בו הסתתרו.

בתיעוד ניתן לראות את פעילות הכוחות הלוחמים תחת אש כבדה באור יום, את השימוש באמצעי הירי השונים של הימ"מ, וכן תיעוד נדיר מתוך הבית בו התנהל קרב היריות עם המחבלים. בנוסף, בתחילת הסרטון ניתן לראות תיעוד מרגעיו האחרונים של זילי, הכלב של הימ"מ שנהרג במהלך חילופי האש עם המחבלים, ובמשך תשע שנות שירות בימ"מ היה שותף לעשרות פעילויות נגד פעילי טרור.

"במשך שעות ארוכות, החל מערב יום שני, פעלו לוחמי הימ"מ נגד המבוקש פעיל הטרור שביצע שורה ארוכה של פיגועים", אמר מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן. "הבוקר הם נכנסו באומץ לב, מקצועיות ונחישות ללב הקסבה של העיר שכם. המידע של השב"כ היה ממוקד, והכוח הכין תוכנית שיצרה לחץ מסיבי על המבנה תוך ניתוח מעמיק של נתיבי המילוט של המחבלים".

"תוך חילופי אש כבדים פעלו לוחמי הימ"מ בתושייה רבה והצליחו במשימה. לצערנו איבדנו את זילי, חברו הטוב של האדם שהיה גם לוחם אמיץ. כוחות משמר הגבול, שב"כ וצה"ל ימשיכו לפעול בכל נקודה ביהודה ושומרון נגד פעילי טרור לשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל".

תגיות:שכםטרוריחידת הימ"מ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה