עלון הידברות

כשהביקוש גדל - פתאום הגיע תורם: ימית לוי מפיצה את עלוני הידברות

ימית התחילה להפיץ את עלוני הידברות לעילוי נשמת אמה. היום, הביקוש עולה על ההיצע

אא

ימית לוי, 48, אלעד

כמה זמן אני מפיצה את עלון הידברות: 4 שנים, מאז שאמא שלי נפטרה.

למה התחלתי להפיץ ולזכות את הרבים: לעילוי נשמתה של אמא שלי.

מקומות הפצה: חלק אני נותנת למישהו שעובד איתי, שמפיץ אותו בבית המדרש, במקווה ובבית הכנסת שלו באלעד. את רוב העלונים אני מניחה בדוכן של מכירת אוכל לשבת באחד המרכזים המסחריים באלעד, חלק נוסף מחולק במעון שבו עובדת חברה שלי, ועוד חלק – בעלה של חברתי מחלק בבית כנסת בראש העין. שני עלונים אני שומרת לעצמי ולשכנה.

סיפור מעניין שקרה לי בעקבות ההפצה: בעבר הייתי נותנת חלק מהעלונים למישהו שהיה מחלק בבית הכנסת שלו. יום אחד הוא ביקש ממני לתת לו כמות גדולה יותר, כי הביקוש גדל, אבל לא יכולתי להרשות את זה לעצמי. כמה ימים אח"כ התקשרו אלי מהידברות ואמרו שיש תורם לעלונים, שמחפש מפיץ באלעד. נתתי לנציג שהתקשר את הטלפון של אותו אדם, והם עשו את החיבור.

התגובות שאני מקבלת: פעם אחת, כשהגעתי לדוכן במרכז המסחרי, עמד שם אדם ואמר לי: "ממש חיכיתי שתבואי בשביל העלון". הוא חיכה בדוכן האוכל במיוחד שאגיע! בפעם אחרת, בטעות נשאר אצלי עוד גיליון חוץ מהשניים שאני תמיד שומרת אצלי. הלכתי איתו ביד, ופתאום עצר אותי ילד ושאל אם נשארו לי עלונים... סייעתא דשמיא. אם קורה שאני לא מצליחה להגיע לאחד ממקומות החלוקה, אנשים אומרים לי אחר כך שחסר להם העלון. לדוכן האוכל במרכז המסחרי אני מגיעה מוקדם בבוקר, כבר ב-8. אני מגיעה לפעמים שוב אחרי שעתיים-שלוש - וכבר אין אפילו עלון אחד להשיג שם.

רשמו ביומן – יום א' כ"ב אלול 18.09.22 AMARE אירועים. מפיצים ותיקים וחדשים ייהנו מערב שכולו למענם, וישתתפו בהגרלת הענק. בואו וזכו גם אתם להגדיל תורה ולהאדירה התקשרו 073-222-1388 או לחצו כאן.

תגיות:עלון שבתעלון הידברותכנס מפיצים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה