חדשות בארץ

תאונת אופניים הצילה את חייו מאסון גדול: "אני חייב תודה לא פעם, אלא פעמיים"

חסיד חב"ד מבית שאן עבר תאונת אופניים קשה שממנה התעורר רק כעבור שלושה ימים. אלא שאז התבררה גודל ההשגחה הפרטית שעליו

אא

חסיד חב"ד בשם יותם יהונתן עלה השבוע לכותרות עם סיפור השגחה פרטית מרגש במיוחד. 

יהונתן (48) מבית שאן, עבר לאחרונה תאונת אופניים קשה, שלאחריה איבד את הכרתו למשך שלושה ימים - אולם למרות שלנו זה נראה כדבר נורא, זה היה הדבר שהציל את חייו מאסון גדול יותר. 

זה 12 שנה שהוא רוכב בכל יום על אופניו, למקום עבודתו. גם ביום התאונה הוא רכב על אופניו לעבודה, כאשר פתאום הגיעו לחלק תלול בדרך שהעיף אותו הצידה. "עפתי מהאופניים על מעקה שעמד בצד הדרך, ומעוצמת המכה פשוט איבדתי את ההכרה", הוא משחזר בראיון ל-N12.

מאז, הוא למעשה לא זוכר כמעט שום דבר, מלבד העובדה שהתעורר לאחר שלושה ימים בבית הרפואה ברמב"ם. הרופאים יידעו אותו כי הוא סובל מחבלת ראש ודימום מוחי, אולם לאחר שקיבל את הטיפול הראשוני בחבלה - סדרת בדיקות שעבר גילתה את הבלתי יאומן: הרופאים אמרו שיש חיבור לא תקין בין עורקי המוח למערכת הוורידית - דבר שסיכן את חייו ויכול היה לגרום להתנפחות ורידי המוח ומשם למוות ל"ע. 
כמובן שיהונתן טופל בזמן, והטיפול - כך מסתבר, הציל את חייו. ד"ר איתן אברגל, מנהל יחידת צנתורי המוח ברמב"ם, מסביר כי "הגילוי המוקדם והמקרי, מנע את הסכנה. יהונתן בהחלט יכול להודות על מזלו הטוב, בגרשיים. אנחנו לא תמיד יודעים למה מתפתח חיבור כזה, אך אנחנו יודעים שמדובר בפצצה מתקתקת. עצם החבלה הוביל לגילוי הבעיה ולפעולה מצילת חיים".

כעת, משעבר את הניתוח ויצא מכלל סכנה, יהונתן מרגיש חובה אדירה להודות לבורא עולם. "אני חייב תודה לא פעם, אלא פעמיים", הוא אומר. "את הפעם הראשונה עברתי ללא כאבים או שברים. בפעם השנייה חזרתי בשמחה כי ידעתי שאני בידיים טובות. השם שומע תפילה. התפללו עליי, וברמב"ם עשו את המוטל עליהם והצילו את חיי שוב".

תגיות:תאונהחסידחבדהשגחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה