חדשות בארץ

היועמ"שית אישרה: ח"כ עופר כסיף יזומן לחקירה על תקיפת השוטר

חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת יזומן לחקירה במשטרה, לאחר שתועד כשהוא מכה שוטר. כסיף: "נדבך נוסף במדיניות האיפה ואיפה של רשויות החוק". ח"כ איתמר בן גביר: "הגיע הזמן שהמחבל ותומך הטרור יעמוד לדין"

כסיף (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)כסיף (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, אישרה היום (שלישי) לזמן את חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת לחקירה באזהרה במשטרה, זאת לאחר שתועד כשהוא מכה שוטר.

התקרית, שהתרחשה בדרום הר חברון, אירעה לפני כחודשיים וחצי. השוטר חסם את רכבו של כסיף, שעשה את דרכו להפגנת מחאה פלסטינית. כסיף יצא מהרכב, התעמת עם השוטר והכה אותו בראשו. התיעוד חולל סערה ציבורית, והמשטרה פנתה לבהרב-מיארה בבקשה לאשר פתיחת חקירה פלילית נגד כסיף.

כסיף מסר בתגובה, כי החלטתה של היועמ"שית לאפשר את חקירתו במשטרה פורסמה בתקשורת אך לא נמסרה לו באופן אישי או רשמי. לדבריו, החלטה זו מהווה "נדבך נוסף במדיניות האיפה ואיפה של רשויות החוק". עוד הוסיף כי "מתלונות שלי ושל אחרים כנגד אלימות שוטרים, חיילים ומתנחלים, שרי הביטחון והבט"פ והיועמ"ש – מתעלמים. לתלונה שקרית של שוטר אלים שפגע בי ובחסינותי מתייחסים בכובד ראש".

מנגד, יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, מסר: "הגיע הזמן שהמחבל ותומך הטרור עופר כסיף, שמרים יד על שוטרים וחיילים, יעמוד לדין. כשנחזור לשלטון ניאבק שאנשים כמוהו, שפועלים נגד מדינת ישראל, לא יכהנו בכנסת. נשלח אותם לסוריה".

תגיות:איתמר בן גבירעופר כסיףגלי בהרב-מיארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה