הסברה ישראלית

"רק בישראל ה’מכילה’ - מקבלים דבר כזה": מדוע נטלי דדון זועמת?

מגישת הטלוויזיה נטלי דדון לא נרתעת מאיומים על חייה, וממשיכה לפרסם פוסטים פרו-ישראליים ולהגיב ברשתות החברתיות על כל מה שמכעיס ומקומם אותה

אא

זה תקופה ארוכה שמגישת הטלוויזיה נטלי דדון - יוצאת להגנת מדינת ישראל בהסברה מול גורמים אנטי-ישראליים ואני יהודיים. 

השבוע פרסמה דדון פוסט זועם במיוחד שבו התייחסה לשלט הנצחה שהוצב בעיר נשר, כאות הזדהות על מותו של הטרוריסט עז א-דין אל-קסאם - וכך היא כותבת: "לא להאמין: ארגון הווקף בתמיכת התנועה האסלאמית, אשר הקימו אוהלי מחאה בבית הקברות המוסלמי בנשר, היכן שקבור המחבל והטרוריסט עז א-דין אל-קסאם, שרצח יהודים, בריטים וצרפתים.

"כמו כן על שמו הוקם ארגון הטרור בעזה ועל שמו גם רקטות הקסאם, זוכה שוב לשלט הנצחה בעיר נשר ב-3 שפות, כאשר גם מתכחשים בנאמר גם לריבונות ישראלית. הטרמינולוגיה הזו: 'נפל בקרב!...'", היא מתרעמת דרך המקלדת, ואי אפשר שלא לחוש בתחושות הקשות שמאחורי המילים. "מדובר בראש כנופיית רוצחים שאחראי על שפיכת דמם של מאות אנשים אבל רק פה, במדינת ישראל ה'מכילה' - מקבלים כיתוב כזה על שלט שנמצא על אדמתנו".

בשל פעילות ההסברה שלה ברשתות החברתיות, ובשל העובדה שהיא אינה מהססת לומר ככל העולה על רוחה - לפני כשלושה חודשים סיפרה דדון כי קיבלה איומים על חייה מגורמים פרו-פלסטיניים, זאת בתגובה לכך שקראה לעוקביה להצטרף ל'סיירת ההסברה הדיגיטלית', שמטרתה להגיב לפוסטים משמיצים ברשת, בשפה האנגלית, כדי לטהר את שמה הטוב של ישראל. 

תגיות:נטלי דדוןטרורהסברה ישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה