חדשות בארץ

בדרך לריצה משותפת? ההצעה החדשה של סמוטריץ’ לבן גביר

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', קיבל את דרישתו של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר להנהגה משותפת והסכים להקצאה כמעט שוויונית של המקומות בעשירייה הראשונה של הרשימה המשותפת. בן גביר: "למען ניצחון הימין – אני קורא לבצלאל, בוא נחתום הערב"

סמוטריץ’ ובן גביר, ארכיון (צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90)סמוטריץ’ ובן גביר, ארכיון (צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90)
אא

פריצת דרך לקראת חתימה? יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', קיבל את דרישתו של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר ומסכים לרוץ יחד בבחירות לכנסת תחת הנהגה משותפת. בחדשות 12 דווח הערב (שני) כי על פי ההצעה החדשה של סמוטריץ', ברשימה המשותפת לשתי המפלגות יוקצו לעוצמה יהודית המקומות 2, 5, 7 ו-9, והמועמד במקום השביעי יהיה מועמד מוסכם בין הצדדים. עוד דווח, כי בן גביר מוכן להצעה במידה ובמקום השביעי יוצב מועמד של עוצמה יהודית שהינו מסורתי המגיע מהפריפריה.

בן גביר מסר בתגובה לפרסום: "אין לי ספק שלח"כ סמוטריץ' לא תהיה התנגדות להציב במקום השביעי את המועמד של עוצמה יהודית שהוא איש ערכי-מסורתי מהפריפריה, ולכן אסכים להצעה החדשה שהובאה לפניי לראשונה באמצעות חדשות 12".

בן גביר הוסיף: "למען ניצחון הימין – אני קורא לבצלאל, בוא נחתום הערב".

גורמים בציונות הדתית אמרו כי "בימים האחרונים התקיים משא ומתן אינטנסיבי ביוזמת יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', שכלל מספר פגישות בין סמוטריץ' ובן גביר במטרה להגיע להסכם מהיר על ריצה משותפת. סמוטריץ' נענה לבקשת בן גביר לשוויון בעשירייה הראשונה וגם להנהגה משותפת. עכשיו זה הזמן לחתום ולצאת לדרך בכל הכוח, כדי להביא 61 מנדטים ולהקים ממשלת ימין חזקה שתתקן את הנזק הגדול שגרמה ממשלת השמאל והערבים".

תגיות:איתמר בן גבירבצלאל סמוטריץ'בחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה