עלון הידברות

בזכות עלוני השבת של הידברות: הדברים המיוחדים שקרו למשפחת כהן באותו היום

אחד הסיפורים המפתיעים הוא של משה ומיכל כהן ממעלות. זהו מקרה אחד מתוך רבים, המובא במסגרת סיפורים מעניינים הסובבים את חייהם של מפיצי עלון השבת של הידברות

  • ד' אב התשפ"ב
משה כהן ובניו - משפחה של זיכוי הרביםמשה כהן ובניו - משפחה של זיכוי הרבים
אא

מתוך החלטה שנבעה מאילוץ, קיווה לעצמו משה כהן, שבזכות זיכוי הרבים המרגש שהוא ובני ביתו עושים, הם יצליחו בדבר שאינו סביר כלל. כעת הוא מספר להידברות את רצף התרחשות הדברים: "אנחנו זוכים להפיץ את עלוני השבת של הידברות כארבע שנים. התחלנו עם 50 עלונים. בתקופת הקורונה הגדלנו ל-150 עלונים, ואמרנו - כל שנבקש לו יהי, והרי הסיפור המפעים שקרה לנו במכירה ובקנייה של הבית שלנו.

לפני כשנה אשתי חלתה בקורונה, ומצבה לא היה טוב. היא לא עבדה במשך יותר מחודש, ולעיתים היא אפילו לא הצליחה לעמוד. היה לה קשה לעלות במדרגות הבניין בכל פעם שהצטרכה לחזור הביתה, אז החלטנו למכור את הבית. אמרתי לעצמי שבזכות זיכוי הרבים נצליח בכך, ונקנה בית חדש, אף על פי שבשכונה שלנו, אנשים מצליחים למכור את בתיהם רק לאחר זמן רב.

"קבענו פגישה עם הקבלן בפרויקט בנייה חדש, ובין ראש השנה ליום כיפור של השנה הזו אמרתי לאשתי: 'בואי נשים שלט למכירה או להשכרה, ומה שיהיה – יהיה'.

 

"עורך הדין לא נתקל במקרה כזה"

בינתיים הקבלן שאל אם אני רוצה לקנות, כי אנשים נוספים מתעניינים. השבתי שהכל מאת ה', ואם זה כתוב בשמיים, אז הבית יהיה שלנו. פרסמתי שהבית שלנו עומד למכירה, ולפני שתליתי את השלט אמרתי לילדים: 'בזכות זיכוי הרבים'.

"תוך שבוע וחצי היה לנו קונה! זה בכלל לא סביר. עורך הדין אמר שזה לא מובן מאליו, והוא לא נתקל במקרה כזה. הישועה היתה כל כך גדולה שלא רק שחתמנו על חוזה קניה ועל חוזה מכירה באותו היום, אלא שגם אחי התחתן באותו היום!

"אשתי והילדים, ייאמר לזכותם, מחלקים עלונים מבית לבית לאורך שני רחובות. כל מי שרצה עלון - קיבל, וממשיכים לבקש גם במקום העבודה. מרוב שהעלון מבוקש, הילד שלי הולך לחלק בדרך לסופרמרקט, אנשים בדרך מבקשים את העלון, והוא נגמר עוד לפני שהוא מגיע ליעדו. אפילו נהג מונית לא יהודי ביקש לקרוא את העלון.

"ברוך ה', יש לי בנים שעולים מעלה מעלה בישיבות. אני חושב שזה בזכות זיכוי הרבים, ובשבילי זה הכל".

באירוע ההצדעה היוקרתי למען המפיצים בהשתתפות גדולי הרבנים ומיטב האומנים תתקיים הגרלת ענק, ועדיין יש זמן לקבל כרטיס VIP לאירוע. עדיין לא מפיצים את עלון השבת הנפוץ בעולם? הצטרפו להצלחה, קבלו שורת הטבות, וזכו גם אתם להגדיל תורה ולהאדירה. התקשרו 073-222-1388 או לחצו כאן.

תגיות:ניסיםעלון הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה