פעילות הידברות

מדהים: הסב התגלה בחלום לנכדתו, ושימח אותה בזכות פעולה חשובה שהיא נוהגת לבצע. כיצד בדיוק?

ימית לוי מאלעד הקדישה את הפצת עלוני השבת לעילוי נשמת אמה ע"ה. מה חלמה על סבה, אבי אמה, שחיזק אותה בזיכוי הרבים של העלונים, וכיצד היא הרגישה את נוכחות סבה השני, באותו חלום ממש?

  • כ"ד טבת התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשימית לוי מאלעד מדברת, ניכרת ההתרגשות בקולה: דיבורה קולח, והיא מצליחה להעביר את חווית החלום שחלמה, כאילו השומע חלם אותו בעצמו. זהו עוד סיפור מבין סיפורים רבים של התחזקות באמונה, ותחושה חזקה שיש משהו מיוחד בתועלות של זיכוי הרבים באמצעות עלוני השבת של מעצמת היהדות הגדולה בעולם.

"התחלתי להפיץ את עלוני השבת של הידברותלעילוי נשמת אמי היקרה. לאחר תקופה חלמתי חלום, ובשיאו ראיתי את אחד האנשים ממקום העבודה שלי, שמסייעים לי בהפצת העלון. לפתע סבא שלי ז"ל מצד אמי ניגש אל אותו איש ממקום עבודתי, וחיבק אותו. בחלומי אני מרגישה שמחה גדולה ואושר גדול. הרי אני עושה את זיכוי הרבים של העלון לעילוי נשמת אמא שלי, והנה גם אביה, סבי ז"ל זוכה מזה! זה היה מוחשי וחזק מאוד!

"פעמים רבות כשעושים מעשים לעילוי נשמת אדם קרוב, לא יודעים בוודאות מה ועד כמה הדבר מועיל לו בשמיים, אבל כשמקבלים מסר כזה בחלום, זה מחמם מאוד את הלב. יצאתי מחוזקת מאוד מהחלום הזה".

 

מה חושבת ימית על רדיו עץ ישן, שהופיע גם הוא בחלום?

"דבר מעניין נוסף שקרה בחלום היה משהו שקשור לסבא השני שלי, מצד אבא. בשלב כלשהו אני חולמת באותו חלום, שהיה מוחשי וברור ביותר, שאני הולכת במלון, ויש שם שדרת חנויות. אחת מהן היתה חנות עתיקות. ראיתי שם רדיו מעץ, שעומד על רגליים שכאלה, מהסוג הישן שהיה קיים לפני יותר מ-50 שנים. המוכר ניגש אלי, וכאן אני מספרת שהיה לי רדיו ישן שכזה, שירשתי מסבי מצד אבא. אינני זוכרת את סבא שלי, כי הוא נפטר כשהייתי קטנה. למעשה, המזכרת היחידה שיש לי ממנו, הייצוג המוחשי שקשור אליו, הוא הרדיו הזה. אולי זה מסר שגם הסבא השני שלי זוכה בשמיים מהפצת העלונים שאני עושה. יהי רצון שנזכה כולנו".  

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

גם אתם יכולים להיות חלק מיחידה מובחרת של הצבא הרוחני הגדול בעולם. נצלו את ההזדמנות לצבירת זכויות רבות. טלפון אחד, וכבר אתם חלק מהנבחרת. חודש ראשון חינם! התקשרו 073-222-1388 או לחצו כאן.

תגיות:עלוניםפעילות הידברותכנס המפיצים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה