חדשות יהדות

הרב זמיר כהן בביקור אצל נשיא המועצת, מרן חכם שלום כהן

יו"ר ארגון הידברות וראש ישיבת אבני נזר, הרב זמיר כהן, ביקר במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן

  • כ"ט תמוז התשפ"ב
אא

הגאון הרב זמיר כהן, יו"ר ארגון הידברות וראש ישיבת אבני נזר, ביקר במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום כהן לברכה והתייעצות.

במהלך הדברים, הרחיב נשיא המועצת בדרך הלימוד וההנהגה בהיכלי הישיבות ועורר על חשיבות ההקפדה על תפילות בישיבה, "יש להקפיד מאד שבחורים יתפללו שחרית בהיכל הישיבה, יש בכך חשיבות גדולה. המשגיחים בישיבות צריכים להלהיב את לבבות הבחורים להתפלל בישיבה, ישיבה זה לא רק לימוד תורה, זה לימוד תורה ויראת שמים. ויראת שמים זה תפילה".

בדבריו הרחיב מרן בדרך הלימוד והמסכתות שחשוב שילמדו בסדרי העיון, ואמר: "יש לשלב בסדר המסכתות של הלימוד בעיון גם מסכתות מסדר מועד, כגון סוכה, פרקים מסוימים ממסכתות שבת ופסחים, ופרק אחרון ממסכת יומא. זה נותן לבחורים ידיעות יסודיות שנצרכות לחיי היום יום".

נשיא המועצת הוסיף ואמר: "בחור שמחזיק סמארטפון יש להוציאו מהישיבה כי זה שורש כל הקלקולים ונזק לכל הבחורים בישיבה ואפילו לחילול שבת מגיעים מזה".

בסיום השיחה סיפר הרב זמיר כהן לנשיא המועצת על ההתפתחות הגדולה של הישיבה, כאשר כשלוש מאות וחמישים בחורים צבאו על דלתות הישיבה להיבחן וב"ה התקבלו חמישים ושש בחורים מצויינים לזמן אלול.

נשיא המועצת אחז בידיו של הרב זמיר והתבטא בשמחה: "אשרינו שזכינו שעולם התורה הספרדי הולך וגדל, זהו הנחת הגדול לקודשא בריך הוא".

תגיות:הרב זמיר כהןחכם שלום כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה