חדשות בארץ

הגר"ג אדלשטיין מאושפז בבית החולים, מצב חירום עולמי: סיכום חדשות השבת

ארגון הבריאות העולמי הכריז על מצב חירום בריאותי עולמי בעקבות אבעבועות הקוף, באיראן מדווחים הערב כי חוליה שעבדה עבור המוסד נעצרה במדינה: קבלו את סיכום חדשות השבת

  • כ"ד תמוז התשפ"ב
אא

מרן הגאון רבי גרשון אדלשטיין עדיין מאושפז בבית החולים, לאחר שעבר אירוע לבבי קל ביום חמישי בבוקר. הציבור נקרא להמשיך להתפלל לחיזוק בריאותו השלמה של ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל גרשון בן מרים לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

ארגון הבריאות העולמי הכריז היום (שבת) על אבעבועות הקוף כמצב חירום בריאותי עולמי, לאחר שדווחו על יותר מ-16,000 חולים ב-75 מדינות.

באיראן מדווחים הערב כי חוליה שעבדה עבור המוסד נעצרה במדינה, כשעליה חומרי חבלה ואמצעי תקשורת מתקדמים. על פי הדיווח, החוליה נשלחה על ידי ישראל "לבצע פעולות טרור בהיקף חסר תקדים", אך כל חבריה זוהו ונעצרו לפני שהספיקו לבצע פעולת חבלה במדינה.

רוסיה ואוקראינה חתמו על חידוש ייצוא החיטה דרך הים השחור: יוקם מרכז פיקוח באיסטנבול, שאותו יאיישו נציגים רוסים, אוקראינים, טורקים וכן אנשי או"ם. תפקידם יהיה לתאם את ייצוא החיטה והתוצרת החקלאית, ולוודא כי הספינות אינן מעבירות נשק אל ומאוקראינה.

שגריר ישראל באוקראינה מיכאל ברודסקי אמר בראיון ל'ידיעות אחרונות' כי הוא ממליץ לישראלים לא להגיע לאומן לראש השנה. "השבוע ניהלתי שיחות בנושא עם ראשי השלטון האוקראיני. ההחלטה על ראש השנה טרם התקבלה. חשוב להדגיש שאוקראינה נמצאת במלחמה ויהיה קשה מאוד להבטיח את בטחון המתפללים. לכן, ללא קשר להחלטה בקייב, השנה הייתי ממליץ לכל הישראלים להימנע מהגעה לאוקראינה" אמר.

דובר משטרת העיר מכה בסעודיה מסר כי התיק נגד עיתונאי ערוץ 13 גיל תמרי הועבר לתביעה הכללית לנקיטת צעדים מתחייבים נגדו בהתאם לחוק. כזכור, תמרי ביקר לא מכבר בסעודיה, ותיעד את הגעתו במונית לעיר מכה אשר על פי החוק הסעודי רק למוסלמים מותר להיכנס אליה.

משטרת ישראל עצרה לפנות בוקר את הערבי החשוד ששרף את רכבו של הרב דב ליאור, מבכירי הרבנים בציונות הדתית, אתמול בבוקר באזור הר הזיתים בירושלים.

תגיות:הרב אדלשטייןאבעבועות הקוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה