חדשות בארץ

השדרן שייחל לשריפת אולפני ערוץ 14 שב לתפקידו – והתנצל

נתן זהבי, שדרן ברדיו 103FM, שב לתוכניתו והתנצל על שאמר: "ראיתי חצי שעה ערוץ 14, הלוואי ויישרף האולפן על יושביו"

  • כ"ב תמוז התשפ"ב
נתן זהבי (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)נתן זהבי (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

השדרן נתן זהבי שב היום (חמישי) לתפקידו ברדיו 103FM, לאחר שהושעה מעבודתו. בפתח תוכניתו התנצל זהבי על שאמר לפני שבועיים "הלוואי שאולפן ערוץ 14 יישרף על יושביו".

להלן ההתנצלות: "בתוכנית 'זהבי עצבני' ב-4 ביולי אמרתי דברים שעוררו זעם וביקורת חריפה בקרב הציבור. מן הראוי היה שהדברים לא היו נאמרים ואני מצטער שנאמרו. לא הייתה לי כוונה לקרוא או להסית לאלימות מכל סוג שהוא".

כזכור, לפני שבועיים התחוללה סערה כאשר שדרן הרדיו פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, ובו כתב: "ראיתי חצי שעה ערוץ 14, הלוואי וישרף האולפן על יושביו".

ברדיו מיהרו להשעות את השדרן. "התבטאותו של נתן זהבי בשידור היום היא אמירה חמורה, שאין לה מקום בשידורי רדיו 103FM, והיא מהווה חצייה בוטה של גבולות חופש הביטוי. לאחר בירור הנושא עם המגיש, החליטה הנהלת הרדיו להשעות את המגיש משידור עד להודעה חדשה". המגיש ספג גינוי גם מארגון העיתונאים והעיתונאיות..

בערוץ 14 הביעו שאט נפש מהתבטאות זהבי, ואף הודיעו כי הם יגישו תלונה לרשות השנייה נגדו. מנכ"ל ערוץ 14, איתי וולמן, גינה את דבריו של זהבי: "עצוב מאוד שבמדינת ישראל ב-2022 נשמעים קולות הקוראים לשרוף אנשים. אני מצפה מכל כלי התקשורת לגנות את הדברים".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' ממפלגת הציונות הדתית קרא למשטרה לפתוח בחקירה, "נתן זהבי צריך להיחקר עוד היום במשטרה על הסתה, ואם באגודת העיתונאים נשארה עוד מעט יושרה היא צריכה לומר את דברה בקול צלול. ולכם אנשי ערוץ 14 - תהיו חזקים ותמשיכו להשמיע קול יהודי וציוני גאה".

תגיות:נתן זהביהסתההתקשורת הישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה