חדשות בארץ

כמעט טרגדיה: "הסירה התמלאה במים והתהפכה. במשך חצי שעה היינו במים. ניצלנו ממוות"

ליאור לקח את 3 ילדיו לשיט בנמל אשדוד. לפתע התמלאה הסירה במים והם החלו לשקוע. "היה לנו נס"

  • כ"א תמוז התשפ"ב
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

ליאור לקח את 3 ילדיו לשיט, שכמעט הסתיים בטרגדיה: בשעת לילה מאוחרת התקבל דיווח על סירה ובה 5 בני אדם, שהתהפכה במים. כוחות ההצלה וכוחות שיטור ימי מחיל הים יצאו לסריקות מהירות במקום.

כוחות ההצלה וחיל הים חילצו את מפעיל הסירה, ליאור בן ה-42, ושלושת ילדיו. הם פונו במצב קל לבית החולים, כשהם בהכרה מלאה ורטובים לגמרי.

מדובר בלא פחות מנס. בראיון שהעניק לערוץ 7 סיפור ליאור כי הם יצאו לשיט משפחתי, לקראת הבר מצווה שחוגג הבן הבכור בעוד חודשיים. "יצאנו מנמל אשדוד לשיט - שאחרי חצי שעה נעצר. פתאום כל הסירה התמלאה במים והתחלנו לשקוע. שלפתי החוצה את הבן הקטן שלי והגדולים יצאו בעצמם", שחזר ליאור. "חייגנו למשטרה ואמרנו שאנחנו תקועים".

בסירה היה מזרון, שלדברי האב, הציל את חייהם. "הילד הקטן היה על מזרון. הגדולים שחו, ובמשך חצי שעה היינו במים. הילדים התחילו להתעייף. אם לא היה את המזרון זה לא היה נגמר כך - היה לנו נס. ואז הגיעו חיל הים ומצאו אותנו", אמר ליאור.

ממד״א נמסר: "בשעה 22:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על סירה שהתהפכה מול חופי אשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי למספר נפגעים שחולצו ע"י סירת חיל הים. כולם בהכרה.  המחולצים: מפעיל הסירה ואב עם שלושת ילדיו, פונו באמבולנסים של מד״א ואיחוד הצלה להמשך טיפול באסותא".

הרב ברוך רוזנבלום - הקב"ה אוהב לתת למי שיודע לומר תודה על כל פרט:

תגיות:נסשיטסירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה