חדשות בעולם

נס אדיר במפלי הניאגרה: אישה מעדה מגובה של 15 מטרים וניצלה בנס

אישה חרדית מברוקלין טיילה במפלי הניאגרה ומעדה מצוק תלול מגובה של 15 מטרים. בחסדי שמים האישה ועוברה ניצלו ללא פגע

  • כ"א תמוז התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אישה חרדית מברוקלין טיילה עם משפחתה בצד הקנדי של מפלי הניאגרה. ברגע של אי שימת לב היא נפלה ומעדה בגובה של 15 מטרים. בחסדי שמים גלויים, האישה ועוברה ניצלו, ונותרו עם פציעות קלות בלבד.

על פי הדיווח ב'קראון הייטס אינפו', בני המשפחה טיילו במפלי הניאגרה, והבעל התקדם עם חלק מהילדים. האישה מעדה לפתע, והידרדרה את המצוק התלול שגובהו עצום.

"התקדמתי עם אחד הילדים שלי תוך כדי צעידה, כשלפתע הבת שלי באה אלי והחלה לצעוק לעברי 'אמא נפלה מהצוק'", אמר הבעל ל'קראון הייטס אינפו'. "אם היית רואה את הצוק הזה, היית חושב שזהו, זה נגמר. המצוק היה ירידה צרופה של יותר מ-15 מטרים, ונמצא בחלק מוגבה של השביל שעליו טיילנו ויש לו בליטות של סלע מלמעלה למטה, והוא מסתיים ליד שפת המים".

הבעל זעק בבהלה, ולמרבה החסד, אשתו שמע את זעקותיו, והגיבה: "אני בסדר".

כוחות ההצלה הובהלו למקום, והאישה חולצה והועברה לסדרת בדיקות בבית החולים. שם התברר כי האישה נפצעה פציעות קלות בלבד, ולמרבה החסד לא נגרם כל נזק לה או לעוברה. 

הודו לה' על הנס הגדול:

(א) מִזְמוֹר לְתוֹדָה: הָרִיעוּ לַיהוָה, כָּל-הָאָרֶץ. (ב) עִבְדוּ אֶת-יְהוָה בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו, בִּרְנָנָה. (ג) דְּעוּ כִּי יְהוָה, הוּא אֱלֹהִים: הוּא-עָשָׂנוּ, ולא (וְלוֹ) אֲנַחְנוּ עַמּוֹ, וְצֹאן מַרְעִיתוֹ. (ד) בֹּאוּ שְׁעָרָיו, בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה; הוֹדוּ-לוֹ, בָּרְכוּ שְׁמוֹ. (ה) כִּי-טוֹב יְהוָה, לְעוֹלָם חַסְדּוֹ; וְעַד-דֹּר וָדֹר, אֱמוּנָתוֹ.

הרב ברוך רוזנבלום - הקב"ה אוהב לתת למי שיודע לומר תודה על כל פרט:

תגיות:נסמפלי הניאגרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה