חדשות בארץ

פצוע בינוני בפיגוע דקירה בירושלים, המחבל נוטרל

מחבל דקר נוסע באוטובוס במהלך נסיעה סמוך לצומת רמות בירושלים. הפצוע פונה לבית החולים שערי צדק, מצבו יציב ולא נשקפת סכנה לחייו. המחבל נוטרל

זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 18:02)

מחבל פלסטיני דקר הערב (שלישי) נוסע באוטובוס סמוך לצומת רמות בירושלים, ופצע אותו באורח בינוני. הפצוע, בתחילת שנות ה-40 לחייו, פונה לבית החולים שערי צדק. לא נשקפת סכנה לחייו. המחבל, תושב אזור רמאללה בעל היתר שהייה בישראל, השתמש במברג לביצוע הפיגוע. הוא נוטרל בירי מחוץ לאוטובוס.

משי בן עמי, צלם עיתונות שנקלע לזירה ונטרל את המחבל, סיפר לכאן חדשות: "ירדתי ברכב לכיוון מרכז העיר. חשבתי בהתחלה שזה מכות, שמישהו רב עם מישהו. עמדתי רגע בצד, הסתכלתי וראיתי שזה באמת סוג של פיגוע. יצאתי מהרכב, טענתי את האקדח. הבנתי שזה פיגוע. המחבל הגיע אליי, לא היססתי ויריתי בו כדור אחד, והוא נשכב על הרצפה. אנשי הביטחון הגיעו שנייה וחצי אחרי שנטרלתי אותו. שמעתי שהוא ממלמל בערבית. הפצוע זעק לעזרה שיצילו אותו".

ממד"א נמסר, כי "בשעה 17:01 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב ירושלים על גבר שנדקר בתוך אוטובוס בשדרות גולדה מאיר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שערי צדק גבר בן 41 במצב בינוני עם פצעי דקירה".

הפראמדיקים של מד"א, איתי שמעונוב ונתנאל ליפשיץ, סיפרו: "הפצוע שכב על המדרכה בסמוך לאוטובוס כשהוא בהכרה וסובל מפצעי דקירה מדממים בגופו. סיפרו לנו שהוא נדקר בתוך האוטובוס במהלך הנסיעה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות, ופינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו יציב".

בבית החולים שערי צדק עדכנו כי "ליחידת הטראומה הגיע פצוע הדקירה מהפיגוע ברמות. הפצוע במצב בינוני עם מספר דקירות בפלג גוף עליון, ולא נשקפת סכנה לחייו".

מוקדם יותר היום דווח על ירי מקלעים משטח רצועת עזה לעבר היישוב נתיב העשרה. בתוך היישוב אותר קליע שפגע במבנה תעשייתי. בתגובה לירי, תקף כלי טיס של חיל האוויר עמדה צבאית של חמאס בצפון הרצועה.

תגיות:פיגוע דקירהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה