חדשות בארץ

במרצ מנסים לצלוח את אחוז החסימה: זהבה גלאון תתמודד לראשות המפלגה

זהבה גלאון צפויה להכריז על חזרתה לפוליטיקה, ותתמודד מול יאיר גולן על ראשות מרצ. אתמול סירבה לאשר כי תחזור לחיים הפוליטיים

  • כ' תמוז התשפ"ב
בעיגול: זהבה גלאון (צילומים: פלאש 90)בעיגול: זהבה גלאון (צילומים: פלאש 90)
אא

יו"ר מרצ לשעבר זהבה גלאון תודיע היום (שלישי) כי החליטה להתמודד על ראשות המפלגה. בכך תתמודד גלאון מול יאיר גולן לראשות מרצ, לאחר שהיו"ר הנוכחי ניצן הורוביץ הסיר את מועמדותו לתפקיד.

אמש (שני) סירבה גלאון לאשר כי תחזור לפוליטיקה. "כשיהיה מה להודיע אודיע. אני חוזרת: כשיהיה מה להודיע אודיע", כתבה בחשבון הטוויטר שלה. גלאון שימשה כחברת כנסת במשך 16 שנה, ובמשך 6 שנים (2012-2018) שימשה כיו"ר מפלגת מרצ.

אתמול אמר השר אליאס פריג' ל-ynet כי גולן צריך להסיר את מועמדותו. "זהבה גלאון היא היחידה שמסוגלת להחזיר את הבסיס של מרצ", אמר פריג' שהודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים. "יאיר גולן לא יחזיר את הבסיס. על איזה קהלים חדשים גנרלים יכולים לדבר? יש גנרלים במפלגות אחרות. דיברתי איתה ואנחנו בקשר, זהבה תוך יום-יומיים תודיע על כניסה למרוץ ותנצח".

מפלגת מרצ מתמודדת עם סקרים החוזים שלא תעבור את אחוז החסימה. את ההחלטה על שובה לחיים הפוליטיים קיבלה גלאון לאחר סקרים, הצופים שהיא תסייע למרצ להשתקם ולקבל 6 מנדטים.

תגיות:זהבה גלאוןבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה