חדשות בארץ

בפעם השניה ברציפות: מיכאלי נבחרה לראשות מפלגת העבודה

בבחירות הפנימיות שהתקיימו היום, נבחרה מרב מיכאלי לראשות המפלגה בשנית, והשיגה כמעט 83% מקולות המצביעים

  • י"ט תמוז התשפ"ב
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

ניצחון מוחץ בפריימריז ליו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, שניצחה בפעם השנייה ברציפות בבחירות לראשות המפלגה. מיכאלי השיגה כמעט 83% מהקולות, וגברה על מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני, שהתמודד מולה.

בבחירות הפנימיות השתתפו 15,070 מתוך 36,000 חברי המפלגה, כ-43% בלבד. הבחירות היו וירטואליות ונערכו באמצעות הטלפון הנייד או המחשב של כל בעל זכות בחירה. ההליך התבצע דרך אתר האינטרנט שהקימה מפלגת העבודה לצורך הבחירות ולאחר זיהוי המשתמש הוא יכל להצביע.

לאחר זכייתה בפריימריז, קיימה מיכאלי מסיבת עיתונאים. "הוכחנו שמפלגת העבודה היא כאן, והיא כאן בריצה למרחקים ארוכים. העובדה שזו הפעם הראשונה שהמפלגה בוחרת מחדש ביו"ר שלה מעידה על השינוי העמוק שעשינו", אמרה. "המפלגה היום חזקה ומאוחדת, זו בחירה בנאמנות לדרך שרק התחלנו לקיים. מפלגת העבודה הוכיחה היום שזו מפלגה שרואה מאוד רחוק. מפלגת העבודה לא מוותרת על המדינה.

יו"ר סיעת העבודה רם שפע יזם מכתב תמיכה במועמדותה של מיכאלי, עליו חתמו כל חברי סיעת העבודה. "כולנו כסיעה, בצעד שלא נעשה מזה דורות במפלגת העבודה, תומכים במועמדותה של מרב מיכאלי ומקווים שחברות וחברי העבודה יביעו בה אמון מחודש", כתבו הח"כים. "לפני כשנה וחצי נבחרה מיכאלי לשבת בראש מפלגת העבודה. מאז, פעלה באמונה ובנחישות בלתי נדלים על מנת להחיות אותה. בתקופה זו, נשבה רוח מהפכנית במפלגה, וזו צמחה, שגשגה מחדש וטיפסה להישג של שבעה מנדטים בבחירות האחרונות לכנסת". 

תגיות:מפלגת העבודהבחירות 2022מרב מיכאלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה