חדשות בארץ

נתניהו נועד עם ביידן: "יש צורך באופציה צבאית התקפית אמינה נגד איראן"

ראש האופוזיציה נפגש עם נשיא ארצות הברית, ודן עמו באיום הגרעין האיראני: "אם איראן לא תורתע – צריך להפעיל אופציה צבאית רצינית ואמינה"

נתניהו וביידן (קרדיט צילום: רענן כהן)נתניהו וביידן (קרדיט צילום: רענן כהן)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, המבקר בישראל. הפגישה התקיימה בבית הנשיא בירושלים.

בתום הפגישה, מסר נתניהו הצהרה לתקשורת: "הייתה לי עכשיו פגישה חמה, מצוינת, עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. הודיתי לו על הידידות העמוקה האישית בינינו ועל מחויבותו האיתנה באמת למדינת ישראל. הודיתי לו גם על העובדה שכאשר ביקשתי את התוספת לכיפת ברזל במהלך המבצע האחרון בעזה הוא השלים את המשימה ועשה זאת. זה לא היה קל".

"הוא תמך בנו בהרבה דברים לאורך השנים. אנחנו ידידים כארבעים שנה, אבל כדי להבטיח את ארבעים השנים הבאות אנחנו חייבים לטפל באיום האיראני. אנחנו צריכים דבר אחד, ואמרתי לו את זה: לא די בסנקציות כלכליות ואפילו לא בהתארגנות הגנתית צבאית נגד איראן, יש צורך באופציה צבאית התקפית אמינה. אני חושב שההסכם גרוע, אמרתי לו את זה, הוא מכיר את עמדתי. אמרתי לו שבלי אופציה צבאית אמינה אי אפשר לעצור את איראן. ואם איראן לא תורתע - צריך להפעיל את האופציה הצבאית".

"זו העמדה שלי, זו המחויבות שלי", הצהיר נתניהו. "אני מאוד מקווה שזוהי גם העמדה האמריקנית. ביידן אמר שהוא מסכים עם הדברים, ושמחתי לשמוע זאת. זה מה שאעשה אם וכאשר אחזור למשרד ראש הממשלה".

מוקדם יותר התקבל ביידן בטקס בבית הנשיא ונפגש עם נשיא המדינה יצחק הרצוג. הנשיא האמריקני חתם בספר האורחים וכתב: "בוז'י ידידי, תודה על כל מה שאתה ומשפחתך עשיתם למען העמקת הקשר האיתן בין שתי מדינותינו הגדולות. משורשינו האירים המשותפים לאהבתנו המשותפת לישראל, אנו מאוחדים בלב וברוח. מי ייתן וידידותנו תימשך ותמשיך לצמוח! זה הקטע האירי בכל הסיפור, כפי שסבי פינגן נהג לומר. אלוקים יברך אותך".

תגיות:ג'ו ביידןבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה