טהרת המשפחה

"חבל שלא שמרתי טהרה בגיל צעיר. הייתי מרוויחה כבוד לגופי ולנפשי"

כשהדי "סערת" קמפיין המקווה עדיין באוויר, וכשהבורות מציגה תמונת מצב הפוכה כאילו מדובר חלילה בביזיון לנשים, שוב הגיע מכתב תודה למחלקת "מתחברות" מאישה שהתחילה לשמור טהרה, והתחולל אצלה שינוי מכריע לטובה. כך אישה לא דתית מדברת בשבח המצווה

  • ט"ו תמוז התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

היא קוראת לצעירות שלא לחכות, פן יהיה מאוחר מדיי, והיא מציינת עד כמה העצמה נשית נוכחת בקיום מצוות הטהרה. גליה (שם בדוי) כתבה מכתב תודה למחלקת "מתחברות", ודיברה בחשיבות המצווה היקרה. דבריה מקבלים משנה תוקף דווקא כשאישה לא דתית שכמותה עומדת מאחורי המילים, ובפרט לאור הפרסומים האחרונים על "סערת" קמפיין המקווה.

נטיית הלב הראשונית של כולנו היא לכאוב את כאבה של התורה, כאשר מי שמתנגד לקיום מצוות התורה, מתחיל לדבר בגנותה. כשכבר כואב לכאוב, כדאי להביט על הדברים בעין חיובית. ראשית – מאת ה' הוא הדבר שהפרשה הזו תתפרץ כפי שהיא התפרצה. שנית – אמת מארץ תצמח.

בלי קשר לדיון הער שהתפתח ברשתות החברתיות, מצווה כזו, שהיא אחד מעמודי התווך של הבית היהודי, מגיעה ללבבות נשים רבות, ומי שתזכה לקיים את המצווה, תעשה זאת מתוקף זכות אבות שיש לה, ואילו אנו עושים את ההשתדלות ככל שנוכל. במחלקת "מתחברות" מלווים את אותן נשים בכל הקשור למתן מידע על המצווה היקרה, בסיוע ובליווי הנשים בקצב המתאים והמתבקש מהן. מכתבי התודה שמגיעים אלינו הם רבים.

הנה אחד מהם, שנשלח על ידי גליה (שם בדוי):

"היום, לאחר 7 חודשי טבילה במקווה, ולאחר מחשבה מעמיקה, הבנתי כמה מחשבה תחילה יש במצווה הזו. זו מצווה קדמונית, והיא כל כך נכונה לימינו, כשיש מושגים של מודרניזציה, שוויון זכויות והעצמה נשית, דווקא אז המצווה הזו מאפשרת לשמור על כבודה של האישה בגוף ובנפש.

האישה מכובדת, והיא אינה זמינה בכל עת ובכל מצב, אלא יש לה הזמן שלה לשמור על גופה ועל נפשה. הכל מנוהל בזמנים מחושבים מראש ובסדר מופתי.

כך גם אנו לומדים שניתן להתגבר על היצר תמיד, והכל אפשרי.

כשאת מכבדת את גופך, גם בעלך מכבד אותך, וכך גם כבודה של הנפש נשמר.

גוף ונפש הם אחד.

כמה חבל שלא שמרתי טהרת המשפחה בגיל צעיר. הייתי מרוויחה כבוד לגופי ולנפשי, וגם מצוות טהרה ושמירה על המשפחה כולה.

אני קוראת לבנות צעירות: אל תחכו פן יהיה מאוחר. נצלו את הזמן הזה להעצמה ולזכויות שלכן".

"מתחברות" פותחת לך דלת לעולם קסום של אהבה, שלווה וסגנון חיים טהור. צוות הפעילות המסורות של מתחברות מגישות ליווי לכל אישה, ריענון והדרכה לשמירת הטהרה כהלכה. מתחברות - בדרך להצלחה. מחלקת מתחברות – ייעוץ והכוונה בדיסקרטיות מלאה, בדרך ובקצב שלך.

למענה דיסקרטי 24 שעות ביממה בטלפון - 02-6301516

ווטסאפ- 9551567- 052mit@htv.co.i

תגיות:טהרת המשפחהמתחברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה