חדשות בארץ

דיווח: מתן כהנא במגעים מתקדמים עם ישראל ביתנו. כהנא: פייק ניוז

בחדשות 12 דווח על מגעים מתקדמים להצטרפותו של מתן כהנא למפלגה בראשותו של אביגדור ליברמן. בישראל ביתנו ובלשכתו של כהנא הכחישו את הפרסום

כהנא (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)כהנא (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

פרשן חדשות 12, אמנון אברמוביץ', דיווח היום (רביעי) כי חבר הכנסת מתן כהנא מנהל לאחרונה מגעים עם ישראל ביתנו בראשותו של אביגדור ליברמן על הצטרפותו לשורותיה והתמודדות לכנסת במסגרתה.

בישראל ביתנו הכחישו וטענו כי "ליברמן וכהנא לא דיברו, לא נפגשו ואין שום דבר על הפרק".

מטעמו של כהנא נמסר: "אין שום מגעים בין כהנא לישראל ביתנו. כהנא וליברמן לא נפגשו ולא איש מטעמם. בעידן הפייק ניוז לא נתייחס לכל ספקולציה".

חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה) הגיב על הדיווח: "טוב שמתן כהנא מצא סוף סוף את מקומו הטבעי, 'לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב אלא מפני שהוא מינו'".

הבוקר התראיין כהנא לגלי צה"ל, והבהיר כי לא יהיה מוכן לשבת בממשלת ימין צרה בראשותו של בנימין נתניהו: "אני מוכן לשבת אך ורק בממשלת אחדות רחבה, אני לא עסוק עכשיו במי יעמוד בראש הממשלה הזו. אם הייתי רוצה ממשלת ימין צרה בראשותו של נתניהו – היא הייתה קמה כבר לפני שלושה שבועות".

בציונות הדתית הגיבו במתקפה על כהנא. חבר הכנסת שמחה רוטמן כתב: "שנה שלמה שאנשי השקר והתרמית לועגים לנו. 'איפה העריקים? אי אפשר היה להקים ממשלת ימין! התחייבנו למנוע בחירות!', והנה האמת יוצאת. ממשלת ימין הייתה בהישג יד. גם לפני שנה, גם לפני שלושה שבועות. מי שגרר את מדינת ישראל לממשלת תומכי טרור, במודעות ובכוונה, היו שקד, בנט וכהנא. ישפוט הציבור".

חברת הכנסת אורית סטרוק הוסיפה: ''יצא המרצע מן השק. הולכים לבחירות בגלל מתן כהנא. שחסם בגופו ממשלת ימין. והפקיר את המדינה בידי יאיר לפיד''.

תגיות:ישראל ביתנומתן כהנאבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה