סלבס בהתחזקות

נטלי דדון הפתיעה: מדוע העלתה תמונה של האדמו"ר מחב"ד?

נטלי דדון הפתיעה כאשר העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה של האדמו"ר מחב"ד. וזו הסיבה

  • י"ד תמוז התשפ"ב
בעיגול: נטלי דדון (צילום: שלומי כהן / פלאש 90)בעיגול: נטלי דדון (צילום: שלומי כהן / פלאש 90)
אא

אושיית הרשת נטלי דדון הפתיעה את עוקביה, כאשר העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה של האדמו"ר הקודם של חסידות חב"ד - רבי יוסף יצחק שניאורסון.

בפוסט שכתבה, הסבירה דדון את הסיבה: "היום, י"ג תמוז, זה היום שבו נולדתי. היום שבו הקב"ה החליט בהסכמה עם הנשמה שלי להוריד אותי לעולם למסע ושליחות משלי.

"לפני 95 שנה בדיוק ביום הזה, השתחרר הרבי הרי"צ רבי יוסף יצחק, הרבי הקודם של חב"ד ממאסרו ברוסיה הקומוניסטית. לא מדובר פה על עניין פרטי של אדם פרטי", הוסיפה דדון, "אלא רבי מנהיג שלחם בתוקף אל מול הקליפה והרשע וניצח. ביום הזה אנחנו מקבלים כוחות לצאת מהמיצרים שלנו. לנצח את התקיעות, הפחדים, הקנאה, התסכול וההחמצה ולחיות גאולה - השלמה, הקלה, בטחון, אמון וחופש. והמפתח? עמידה בתוקף על האמת והעקרונות בלי לפחד ובלי להתפעל מכל הדרמה שסביב.

"אז איך אומרים החבדניקים? לחיים לחיים", סיימה דדון את דבריה, וחתמה באיחול: "שנצא מההגבלות שלנו, ונזכה לגאולה כללית ופרטית עוד היום ממש".

בראיון שהעניקה בעבר, אמרה דדון כי היא מאוד מחוברת לדת, ויש מצוות רבות מהיהדות שהיא מקפידה עליהם במסירות כמו 'מודה אני' עם בנה, קידוש, הדלקת נרות שבת ועוד. "אני בן אדם שמאוד מעריך את הדת. משתדלת לעצור כמה פעמים ביום, כדי להודות על מה שיש לי. יש לי תקשורת כזאת אישית ביני לבינו, של הרבה שיחות כי אי אפשר שלא. עברתי בחיים שלבים ותהליכים שאין שום סיכוי שזה רק זה, שזה רק המוחשי. הקיים.

"חלק מהשיחות והתודות הן באמת מתוך הבנה שזה לא מובן מאליו, ומתוך רצון להישאר בצד הנותן תמיד. אני יודעת שפרנסה היא בידי שמיים, אבל צריך באמת לעצור ולהודות על מה שקיים. בחיבור האישי שלי האמונה תמיד הייתה שם, וגם שיעורי תורה שאני הולכת אליהם בכל יום רביעי, שיש שם עומקים ורבדים שאנחנו לא מוצאים בעולם", אמרה.

תגיות:חב"דנטלי דדוןסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה