חדשות בארץ

בן גביר קורא לאחדות: "חייבים להתאחד ולהביא ניצחון לימין"

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, ערך מסיבת עיתונאים, ובמהלכה קרא למפלגות בגוש הימין להודיע כבר עכשיו על ריצה משותפת

  • י"ב תמוז התשפ"ב
(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)
אא

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, ערך היום (שני) מסיבת עיתונאים, במהלכה קרא לאחדות עם מפלגת הציונות הדתית. "אי אפשר להתקוטט ולריב עד לרגע האחרון, זה לא מגיע לעם ישראל ולמדינת ישראל. חייבים להתאחד באופן שיביא ניצחון לימין", אמר.

בן גביר הוסיף: "אנחנו בסקרים מגיעים ל-10 מנדטים ובסקרים הפנימיים ל-12. אנחנו יכולים להביא לניצחון מובהק של הימין ולהגיע בהרמוניה, באהבה ובשיתוף פעולה גם ל-15 מנדטים - מה שייתן נוק אאוט לשמאל. האחריות מחייבת אותנו לצאת לציבור כבר עכשיו ולהביא לציבור את בשורת האחדות. זה לא סוד שבבחירות האחרונות רבים מבוחרי הימין לא יצאו מהבית".

יו"ר עוצמה יהודית הציע כי הרכב הרשימה ייקבע באמצעות משאל מקצועי: "עוצמה יהודית הפכה לסיפור החם בפוליטיקה הישראלית. אני מציע כאן ועכשיו מתווה שבו נערוך משאל מקצועי, מחקר שיקיף את כל הימין ויבוצע על ידי ועדה חיצונית. הוועדה הזו תבחן את הכוח של כל אחת מהמפלגות - הציונות הדתית, עוצמה יהודית, נעם והבית היהודי. אני חושב שזו ההצעה הטובה ביותר שאפשר להרכיב באמצעותה רשימה מנצחת. אני מתחייב מראש לקבל כל חלוקה שהמחקר הזה יראה ואין לי ספק שחברי בצלאל סמוטריץ' יסכים למתווה הזה, משום שהוא עצמו העלה אותו במערכות הבחירות הקודמות. כל דקה שאנחנו לא עושים את החיבור, אנחנו מאבדים קולות".

תגיות:הציונות הדתיתאיתמר בן גבירעוצמה יהודיתבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה