חדשות בארץ

ד"ר גדי טאוב: "ההורים חייבים להכיר מה קורה בבתי הספר של הילדים שלהם"

"הורים רבים, המגדירים את עצמם כחילונים, חשים אי נוחות": כנס הסברה בנושא חינוך ציוני יהודי התקיים בסוף השבוע האחרון, לאחר חשיפתם של ילדים בכיתה ב' לתכנים של שינוי מגדרי

  • י"ב תמוז התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אלעד צדיקוב, המשנה לראש עיריית הרצליה לשעבר, ורוני ססובר, מנכ"ל פורום הורים למען מסורת, יזמו בסוף השבוע האחרון כנס הסברה בנושא חינוך ציוני יהודי. באירוע השתתפו 45 סגני ראשי ערים בישראל, חברי כנסת רבים, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, ד"ר גדי טאוב, ועוד.

מדובר בכנס הסברה לאחר הסערה שהתחוללה, כאשר ילדים בכיתה ב' בבית ספר בהרצליה נחשפו לתכנים של שינוי מגדרי. צדיקוב, שחשף את הפרשה, הושעה מכל תפקידיו על ידי ראש עיריית הרצליה.

במהלך האירוע, אמר צדיקוב כי הורים רבים פונים אליו ומבקשים את עזרתו. "אנחנו עוסקים פה מול מהפכה שמטרתה פירוק הזהות היהודית של ילדי ישראל. הורים רבים פונים אליי בשקט, ומבקשים לא להזדהות מחשש להיות מותקפים להביע את דעתם, הם מביעים חשש אמיתי לנוכח מה שקורה בבתי הספר", אמר.

רוני ססובר נשאה אף היא דברים באירוע: "אנחנו כאן כדי להיות פה וגב להורים חילוניים שומרי מסורת שמרגישים אי נוחות עם כל מה שקורה במערכת החינוך. מספר רב של גורמים קיצוניים נכנסו לתוך המערכת לפני המון שנים ומשנים אותה לאט לאט במשך המון שנים, ועכשיו זה מתפרץ. התנועה הפרוגרסיבית פועלת לפרק את החברה מבפנים, כדי להגיע למטרה הסופית - כפר גלובלי אחד ללא זהות לאומית ודתית ובאמצעות מערכת החינוך. בכל משרדי הממשלה יש גורמים שזוהי מטרתם. הזהות היהודית היא חזקה גם אצל מי שלא שומר תורה ומצוות, כל אחד מסיבותיו. מטרה נוספת של התנועה הפרוגרסיבית היא גם להשתיק דעות שונות תוך שימוש בכינויים שונים - חשוכה, הומופובית, אי אפשר להביע דעה מבלי להיות מותקף מכל כיוון".

ד"ר גדי טאוב השתתף באירוע ואמר: "כל עוד הדברים מוסתרים מההורים, זה מצליח להם. ברגע שההורים מבינים מה קורה הם יחפשו לבחור נציגים שיהיה להם את האומץ להילחם בזה, לצערנו - השמאל עדיין קובע. ההורים חייבים להכיר מה קורה בבתי הספר של הילדים שלהם. המאבק כיום הוא סביב אג'נדות חברתיות בין ימין ושמאל - מדינת כן אזרחיה מול מדינה יהודית, המאבק הוא נגד שליטה של האליטה בשיח".

תגיות:נטיות הפוכותהרצליה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה