חדשות בעולם

ניסו להתנקש ב-3 נשים ישראליות: פרטים חדשים על החוליה האיראנית שנתפסה באיסטנבול

דיווחים באיסטנבול אודות המבצע האיראני על אדמת טורקיה – שנכשל בחסדי שמים. המתנקש שאל את מנהיג המאפיה: "אם נירה בתוך המלון, הרעש יהיה חזק?"

  • י"ב תמוז התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

כלי התקשורת בטורקיה פרסמו אמש (ראשון) פרטים חדשים אודות החוליה האיראנית שניסתה להתנקש בישראלים בטורקיה. על פי הדיווחים, ישראלים שהגיעו למלון שבו שהו המתנקשים האיראנים הבחינו בהם במהלך הרישום למלון. אחד מהישראלים, אופק, החל לבכות, ואמר כי קיבל שיחת טלפון ובה הודיעו לו שאיראנים ינסו להתנקש בו. על פי הדיווח, אנשי המלון הרגיעו אותו ואת יתר חברי הקבוצה. עוד דיווח הטורקים כי מקומות הלינה של התיירים הישראלים במלון ברובע בייאואולו באיסטנבול שונו מבלי שהאיראנים הבחינו בכך.

בטורקיה פרסמו גם תמונות חדשות, המתעדות את החוליה האיראנית שניסתה להתנקש בישראלים בטורקיה. בתמונות נראים שניים מחברי החוליה, וכן האקדחים בהם השתמשו.

עוד עולה מהדיווחים בטורקיה, כי היעד של המתנקשים היה קונסול ישראל לשעבר באיסטנבול, יוסי לוי ספרי, ובנוסף – גם תיירים ישראלים.

בסוף השבוע שעבר דווח כי החוליה האיראנית הוכוונה על ידי "מאפיה איראנית", ולא על ידי ארגון הביון האיראני. אחד מחברי החוליה נסע לאיראן ארבע פעמים תוך חודשיים, ובביקורו האחרון נפגש עם "מנהיג המאפיה". הטורקים פרסמו כי בשיחת הטלפון האחרונה של השניים, שאל חבר החוליה, שהיה אמור לבצע את ההתנקשות: "אם נירה בתוך המלון, הרעש יהיה חזק?".

מנהיג המאפיה הרגיע את המתנקש, ואמר כי הירי באקדח משמיע רעש "קטן מאוד, שנשמע כמו בלון שמתפוצץ". בהמשך אמר לו גם כי "זה עושה אפילו פחות רעש מזה. אל תדאג, לא תהיה בעיה".

כזכור, ב-16 ביוני נתפסו, בחסדי שמים, חברי החוליה האיראנית, ועימם שלושה אקדחים, שלושה משתיקי קול, ושני לייזרים לנשק. חקירתם עדיין נמשכת.

תגיות:טורקיהאיסטנבול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה