חדשות בארץ

רצים ביחד: פרטים חדשים על הסיכום בין גנץ וסער

בני גנץ וגדעון סער החליטו לרוץ במשותף. במסגרת ההסכם ביניהם החליטו השניים לא לשבת תחת נתניהו, גם לא במסגרת רוטציה

  • י"ב תמוז התשפ"ב
(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)
אא

הריצה המשותפת: אמש (ראשון) נחשפו בחדשות 12 פרטים חדשים אודות הסיכום בין בני גנץ לגדעון סער. במסגרת הריצה המשותפת ביניהם בבחירות הקרובות, סיכמו השניים לא לשבת תחת נתניהו, גם לא במסגרת רוטציה. כן הבטיחו לא לשבת עם הרשימה המשותפת ועם איתמר בן גביר.

על פי ההסכם, תימשך המדיניות המדינית בטחונית של ממשלת בנט, והשניים יפעלו לשיפור חייהם של הפלסטינים כחלק מצמצום הסכסוך, לא יפנו התנחלויות, וגנץ יוכל להיפגש עם אבו מאזן אם ימצא לנכון.

על פי הדיווח בכאן 11, סער ימליץ לנשיא כי גנץ יהיה ראש ממשלה. בתמורה, הוא יקבל את התיק הבכיר השני, אם הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט לא יצטרף.

גנץ אמר למקורביו כי הוא מצפה לעלייה משמעותית במספר המנדטים של מפלגתו כתוצאה מהחיבור עם תקווה חדשה, וכי אינו מעונין להפוך לראש ממשלה בנסיבות בהן בנט היה. בכאן ב' דווח שגנץ מצפה למספר מנדטים מכובד, שיאפשר לו לגיטימציה לראשות הממשלה.

גנץ וסער סיכמו על 20 המקומות הראשונים ברשימה: כחול לבן – מקומות מספר 1, 3, 4, 6, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 17, 19.  אם גדי אייזנקוט יצטרף – הוא יקבל את מקומות מספר 3, 9, ו-16. תקווה חדשה – מקומות מספר 2, 5, 7, 10, 13, 16, 18, 20. אותיות הרשימה הן 'כן', כינוי הרשימה יוסכם בהמשך.

 
 
תגיות:גדעון סערבני גנץבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה