חדשות בארץ

דודי אמסלם מתפוצץ מזעם: "גזענים, רוצים שנהיה בשוק ולא בכנסת"

ח"כ דוד אמסלם בראיון סוער במיוחד: "השמאל קורא לנו אפסים. רוצים להיות האליטה השולטת, ושאנחנו נהיה פועלים בשוק"

  • ח' תמוז התשפ"ב
(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)
אא

חבר הכנסת דוד אמסלם העניק הבוקר (חמישי) ראיון ל'מעריב', ובמהלכו תקף בחריפות את מפלגות השמאל. "מי שמדבר בצורה מכוערת זה השמאל", אמר. "מיקי לוי קרא לנו אפסים, מיכל שיר קראה לנו סמרטוטי רצפה. יאיר לפיד קרא לנו צאצאי יגאל עמיר, יאיר גולן קרא לנו תתי-אדם. הם אוחזים מעצמם עליונות של גזע לבן. חלקם בכלל לא מבינים מה אנחנו עושים בכנסת. אנחנו צריכים להיות בשוק. פועלים שחורים. רוב אנשי השמאל, לא כולם, הם אלימים וצבועים שאומרים עלינו שאנחנו מתבטאים לא יפה, אבל הם מתבטאים הכי מכוער".

אמסלם התייחס לביקורת הנוקבת שהעביר עליו יו"ר האופוזיציה נתניהו: "אני מעריך ואוהב את נתניהו, אני אוחז ממנו כאחד המנהיגים היהודיים הכי חשובים שהיו פה במאה האחרונה, אבל זה לא הופך אותנו לקרטונים. ההתבטאות שלו מולי, בניסוח שלה, לא התאימה לי. אם הוא מעביר עליי ביקורת, אהלן וסהלן. אבל הרגשתי שהניסוח לא מתאים".

"אם נתניהו יחבור מחר לשמאל, כמו שקרה לסער ולבנט, הוא יהפוך ליקיר האומה. יסגרו לו את התיקים, יאתגרו אותו. אבל הוא לא הנושא. הנושא זה אנחנו, החיילים מאחוריו, 3 מיליון מצביעים שסוקניק וקוטלר קוראים להם בורים ואוכלי עשב. הם הבעיה של השמאל. לא נתניהו", הוסיף אמסלם.

"הגזענים נמאסו עליי", חזר ואמר. "ליאיר לפיד יש בקושי 12 שנות לימוד והוא ראש ממשלה, אבל אני זוכר את הבדיחות שעשו על דוד לוי רק בגלל שהוא לא ידע אנגלית. אני בז למי שמדבר ככה, אני מצפצף על כל אלו שכותבים עלינו בהתנשאות, כי אני יודע שהם לא הגונים ולא ישרי דרך ונקיי דעת".

תגיות:דודי אמסלםהשמאלבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה