חדשות בארץ

"ללפיד אין סיכוי להקים ממשלה", קבע איש השמאל, וזה הנימוק

בכיר מפלגת העבודה לשעבר, חיים רמון, קבע כי נתניהו נמצא במצב הטוב ביותר להגיע ל-61 אצבעות. "אני מעדיף את נתניהו על פני לפיד", הדגיש

  • ח' תמוז התשפ"ב
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

חיים רמון, בכיר מפלגת העבודה לשעבר, הפתיע באומרו כי הוא מעדיף את נתניהו כראש ממשלה על פני לפיד. את הדברים אמר בראיון לרדיו 103FM, והדגיש כי ללפיד אין סיכוי להקים ממשלה. "זו הפעם שלנתניהו יש יותר סיכויים להגיע ל-61. הפעם הוא במצב הכי טוב שנמצא בין היתר מכיוון שארבע המפלגות שנמצאות בקואליציה הנוכחית הן על סף אחוז החסימה, מספיק שאחת לא תעבור והוא יגיע ל-61", אמר.

"אני לא רואה איך יאיר לפיד נהיה ראש ממשלה", הוסיף רמון ופירט כי האדם היחיד שיש לו סיכוי להיות ראש ממשלה ברוטציה מסוימת זה גנץ עם ביבי, אם ביבי לא ישיג 61.

רמון הדגיש כי יש לו הערכה לאיילת שקד, אך המליץ לה לא להתמודד כלל. "לאיילת שקד אין שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה", אמר בתוקף. הוא הדגיש: "יש לי הערכה אליה. אני חושב שהיא תעשה טוב אם היא לא תרוץ לבחירות. אין לה קהל, כל הימין נגדה כי היא הקימה את הממשלה, כל המרכז שמאל נגדה כי מאשימים אותה שהיא הפילה את הממשלה".

רמון הוסיף כי החיבור היחיד האפשרי שצריך להיות, לדעתו, זה מיזוג של שתי מפלגות השמאל - מרצ והעבודה. "זו עמדה הזויה של אנשי מפלגת העבודה, ששוללים את זה, ומדברים על פנטזיה של פערים אידיאולוגיים. הם אלו שיכולים להביא את נתניהו לשלטון", תקף.

"בבחירות הנוכחיות יש לנתניהו את הסיכוי הטוב ביותר להגיע ל-61, מאשר בכל מערכות הבחירות הקודמות", סיים רמון את דבריו, והתייחס גם לעדויות נגד נתניהו בתיק 1000. "למרות החסרונות בנושא הזה אני עדיין מעדיף את נתניהו שמקבל מתנות על פי לפיד'".

תגיות:יאיר לפידחיים רמוןבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה