חדשות בארץ

פצוע באורח קשה באירוע דקירה סמוך לבני ברק: מצוד אחר התוקף, שנמלט לתוככי העיר

בן 47 נפגע באורח קשה מדקירות סכין. התוקף נמלט לתוככי העיר בני ברק. המשטרה סורקת את השטח. ההערכה: מדובר בפיגוע על רקע לאומני

  • ו' תמוז התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

גבר כבן 47 נפצע באורח בינוני הבוקר (שלישי) לאחר שהותקף כשהלך על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל.

צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים שיבא-תל השומר עם פציעות חודרות.

הפצוע סיפר לשוטרים שהוזעקו למקום כי הותקף על ידי ערבי חמוש בסכין שנמלט לכיוון העיר בני ברק.

"בעלי הלך לתפילה בגבעת שמואל", סיפרה רעייתו של הפצוע. "הוא אמר שכשעלה על הגשר, בן אדם עם חזות ערבית בא מולו, הוציא משהו משקית ונתן לו מכות חזקות בראש. יש לו שלושה שברים".

בית החולים שיבא עדכן כי מצבו של הפצוע מאירוע הדקירה סמוך לבני ברק, המסתמן כפיגוע לאומני, מוגדר קשה. "למרכז לרפואה דחופה בשיבא פונה פצוע בשנות הארבעים לחייו כשהוא סובל מפגיעת ראש. מצבו מוגדר קשה אך יציב והוא בהכרה", מסר בית החולים.

מהמשטרה נמסר כי נסיבות המקרה נבדקות – כשההערכות הם שמדובר בפיגוע על רקע לאומני. המשטרה פתחה מיד בסריקות ואף העלתה לאוויר מסוק משטרתי שיסייע לאתר את החשוד בדקירה. 

התקרית התרחשה מעט אחרי השעה 05:00. לכוחות ההצלה התקבל דיווח על גבר שהותקף ונפצע כשהלך על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל.

זאבי פישמן, חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, מסר: "הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה עד להגעת חובשים נוספים. לדברי הפצוע, שאותר חבול ומדמם, הוא נפצע כתוצאה מאלימות".

חובש רפואת חרום במד"א, שימי זילברשלג, ופארמדיק מד"א, אלחנן אלון, סיפרו: "ראינו על הגשר גבר כבן 47 יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות מדממות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. בדרך הוא סיפר שהותקף כשהלך על הגשר לכיוון בני ברק".

תגיות:בני ברקפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה