חדשות בארץ

"אבדה הבושה": בנט קיבל מהורוביץ אות הוקרה על ניהול המאבק בקורונה – והרשת גועשת

שר הבריאות ניצן הורוביץ העניק לראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, את מגן מערכת הבריאות, על "הובלת המאבק בנגיף הקורונה בשנה החולפת". הרשת הגיבה בביקורת נוקבת

  • ד' תמוז התשפ"ב
המגן שהוענק לבנט (צילום: חיים צח, לע"מ)המגן שהוענק לבנט (צילום: חיים צח, לע"מ)
אא

שר הבריאות ניצן הורוביץ ומנכ"ל משרדו, פרופ' נחמן אש, העניקו היום (ראשון) לראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, את מגן מערכת הבריאות.

בהודעת משרד הבריאות נכתב, כי המגן ניתן "כאות הוקרה על הובלת המאבק בנגיף הקורונה בשנה החולפת, ושמירה על חוסנה של מערכת הבריאות הישראלית".

"אני מודה לראש הממשלה היוצא נפתלי בנט על ההנהגה ושותפות הדרך במאבק בקורונה", מסר הורוביץ. "גם תחת האתגר המשמעותי שמציב לנו הנגיף, הוכחנו שאפשר לשמור על בריאות הציבור בישראל בלי סגרים והשבתות, במינימום פגיעה במשק ובעובדים, בחינוך ובתרבות".

הרשת הגיבה בסערה על הטקס, שנערך בעיצומו של גל הקורונה השישי בו נתונה ישראל, ובצל הביקורת שנמתחה במהלך השנה החולפת על התנהלותה של ממשלת בנט מול מגפת הקורונה. יו"ר מפלגת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז, אמר: "יד רוחצת יד. שני הגורמים המרכזיים ל-4,556 נפטרים מהקורונה בשנה האחרונה, בעידן של חיסונים, בנט והורוביץ, מעניקים זה לזה את 'אות מגן הבריאות'. אם זה לא היה עצוב ומדכא עד בכי, היינו מתגלגלים מצחוק".

(צילום: חיים צח, לע''מ)(צילום: חיים צח, לע''מ)

תגיות:נפתלי בנטניצן הורוביץקורונהחם בטוויטרבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה