חדשות בארץ

לפיד הדיח את ראש מערך ההסברה הלאומי

ראש הממשלה יאיר לפיד הודיע על סיום תפקידו של אלעד טנא, שמונה לראש מערך ההסברה הלאומי על ידי ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט. מחליפו של טנא יהיה דובר משרד החוץ, ליאור חייט

אלעד טנא (צילום: איה אפרים)אלעד טנא (צילום: איה אפרים)
אא

ראש הממשלה יאיר לפיד הודיע היום (ראשון) על סיום תפקידו של ראש מערך ההסברה הלאומי, אלעד טנא. טנא מונה לתפקיד על ידי ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, וכיהן בו תשעה חודשים.

לפיד הודה לטנא על עשייתו במערך ההסברה הלאומי בחודשים האחרונים: "האתגר הגדול של מדינת ישראל הוא לספר את הסיפור הישראלי על כל גווניו. בשנה החולפת הוקם מחדש על ידי טנא ואנשיו מערך מקצועי, שמאחד את כל גופי ההסברה במדינה לשפה אחת וקול אחד בהיר וחד. זו הייתה שנה עם אירועים מורכבים, ומערך ההסברה תרם תרומה משמעותית לתדמית ישראל ולשיח בארץ ובעולם. אני מודה לאלעד על העבודה הקשה ומאחל לו בהצלחה בהמשך".

בנט בירך את טנא על עשייתו מאז כניסתו לתפקיד: "שנים שכולם מתלוננים שאין הסברה. אלעד טנא הקים מחדש את מערך ההסברה הלאומי, הצליח לחבר את כל הגופים יחד לכדי מכונה יעילה, מהירה וחכמה, ולהעביר את האמת על ישראל. אני מאחל לאלעד הצלחה בכל דרך שיבחר".

זמן קצר לאחר ההודעה על סיום תפקידו של טנא, הודיע לפיד על מינויו של דובר משרד החוץ, ליאור חייט, למחליפו. חייט ישמש בשלב זה כממלא מקום, שכן לא ברור האם מבחינה משפטית ניתן בתקופת ממשלת מעבר למנותו למשרת קבע.

חייט משמש כדיפלומט במשרד החוץ משנת 2001. הוא מילא שורה של תפקידים במשרד, בהם קונסול כללי במיאמי, דובר שגרירויות ישראל בספרד ובארגנטינה ומנהל מחלקת מרכז אמריקה והקריביים.

תגיות:יאיר לפידנפתלי בנטאלעד טנא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה