פעילות הידברות

עו"ד מאיר מזרחי: "זוהי חובה מוסרית להעביר את התפילין הלאה"

עו"ד מאיר מזרחי, הבעלים של משרד עו"ד מאיר מזרחי ושות' זכה להיות מהראשונים שמסרו תפילין ישנות למיזם הנחת התפילין של הידברות. בשיחה מיוחדת עם הידברות, הוא מתאר את ההתרגשות ואת החובה המוסרית למסור תפילין שלא בשימוש לזכות את הרבים.

  • א' תמוז התשפ"ב
אא

"לפני כעשר שנים בבר המצווה של הבן שלי רצינו לתרום תפילין למי שצריך. פתאום גיליתי את עולם התפילין הנשכחות בארון. במקום שיהיה שימוש של התפילין ובניית עולם רוחני באמצעותן, זה נשכח בארון. אם אדם רוצה באמת לזכות את הנפטר שהתפילין היו שייכות לו, או לזכות את עצמו במסירת תפילין ישנות שהוא עצמו לא משתמש בהן – זוהי חובה מוסרית להעביר את התפילין הלאה.

כבר שנים שאני מקבל תפילין ישנות, משפץ אותן, ומוסר לאנשים שצריכים. כשראיתי את המיזם של הידברות מיד יצרתי קשר. למעשה, ממש ברגעים אלו אני מחזיק שקית של הידברות עם תפילין לשיפוץ. זכינו להיות התורמים של 12 הדוכנים הראשונים. האמנו בזה מהרגע הראשון כי ראינו את ההתגייסות של הידברות. מהר מאוד נפתחו דוכנים בהרבה מקומות ויש העברות תפילין לכל מי שצריך, זו רמה אחרת של עבודה והתגייסות לטובת מטרה.

הנחת התפילין היא מצווה דתית, אך יש לה גם חשיבות מסורתית ותרבותית. זו תופעה מדהימה שיותר ויותר אנשים לא דתיים מניחים תפילין כל יום. יש בתפילין משהו מיוחד. כל אדם חילוני צריך לדעת שסבא של הסבא שלו היה מניח תפילין מידי יום.

אני משבח את הידברות שעושים זאת ללא רצון בפרסום ושיווק. גם אנחנו בורחים מפרסום ומשיווק, ועושים את זה כי אכפת לנו מעם ישראל. הריאיון הזה נועד כדי לעודד אנשים פרטיים למסור תפילין ולתרום עבור תפילין או בעלי עסקים שיזמינו עמדות לעסק ללא עלות. זו אחת ההשקעות הכי טובות במצוות וכעורך דין בתחום המיסים אני מדבר על הרווח שבהשקעה: אדם קונה תפילין פעם אחת, תורם את התפילין הישנות שלו, או מקדיש עמדה לזיכוי הרבים, ובכל יום אנשים מניחים את התפילין האלו. ההשפעה היא על נפש האדם ועל החיבור לתורה וליהדות לדורי דורות".

מיזם "וקשרתם" ממשיך לצבור תאוצה בכל רחבי הארץ, ובהצלחה מטאורית שכזו - אין מצב שתישארו בחוץ:

  • הזמינו דוכן תפילין ללא עלות אל העסק / מקום העבודה שלכם - זכו את מי שעובר – ושב.
  • יש לכם תפילין ישנות בבית? נשלח אותן לאחת מעמדות התפילין של הידברות. הזכויות הן שלכם ושל בן המשפחה שהתפילין היו שייכות לו.
  • קחו חלק במיזם. רכשו זכויות להצלחה, לרפואה או להבדיל להנצחת יקירכם – למען אחינו שעדיין לא זכו להניח תפילין. התקשרו, והיו שותפים לאהבת חינם.

טלפון 073-3333-343 או לחצו כאן

תגיות:עו"ד מאיר מזרחיתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה