חם ברשת

מטורף: מה הבריח את האורחים מהמסעדה היוקרתית בניו יורק?

מכת דבורים השתלטה על מסעדה יוקרתית בניו יורק, והבריחה את האורחים המבוהלים. מסתבר שמדובר ב'מכת מדינה', שמי שמתמודד איתה הוא לא אחר מאשר משטרת ניו יורק

אא

מה קורה בניו יורק? אחרי מתקפת דבורים ענקית של 8,000 דבורים שהסתערו לאחרונה על מרכז הסחר העולמי, ופונו על ידי לא אחרים מאשר שוטרי העיר (NYPD) - התופעה חזרה על עצמה בשנית לפני כיומיים, במסעדת יוקרה בעיר. 

2,000 דבורים שהשתלטו על אזור האירוח החיצוני במסעדה, הבהילו את האורחים והניסו אותם מהמסעדה - שבימים כתיקונים כמעט ולא ניתן למצוא בה מקום ריק באותו איזור. 

מעניין לציין כי גם הפעם הוזעקו למקום שוטרי NYPD. איך קשורים דבורים לשוטרים? יפה שאלתם: מסתבר שמשטרת ניו יורק פתחה מחלקה מיוחדת להכשרת לוכדי נחילי דבורים, וזה בעצם כל מה שהם עושים שם. 

מה עושים עם כל כך הרבה דבורים אחרי שלוכדים אותם? משטרת ניו יורק מצאה פיתרון יפה גם לזה: "אנחנו משחררים את הדבורים באזורי האבקה של פרחים, מבלי שהדבר יפגע בתושבים. לא מעבירים את כולן לאותו מקום ובאותו זמן. מעבירים בחוכמה", אומרים שוטרי המחלקה. "היה לנו מקרה ברובע קווינס לאחרונה, שבו היינו צריכים לטפל ב-15 אלף דבורים. זה הזוי. אבל אנחנו מורגלים כבר במספרים האלה. העברנו אותם למטעי תפוחים ושטחים אחרים שבהם הן יוכלו להועיל".

תגיות:דבוריםמכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה