חדשות בארץ

עמית סגל: זו העמדה הפוליטית של איילת שקד

האם איילת שקד תהיה זו שתביא לנתניהו 61 אצבעות? זו העמדה של יו"ר ימינה החדשה

  • א' תמוז התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש90)
אא

הפרשן הפוליטי, עמית סגל, ציין הבוקר (חמישי) כי שרת הפנים, איילת שקד, תקרא להקמת ממשלה רחבה. שקד תחתור להקים ממשלה עם הליכוד בראשותו של נתניהו, ואף תכלול את בן גביר ומפלגת רע"מ. עם זאת, יו"ר ימינה תתעקש שלא להסתמך על מפלגת רע"מ כאצבע ה-61.

שקד, שירשה אמש את מפלגתו של בנט, תרוץ לבחירות תוך התמקדות במצב הכלכלי. היא תנסה לגרוף מצביעים באמצעות הבטחות להורדת יוקר המחיה, המזון, הדלק, ומחירי הדיור.

סקר שפורסם אמש בחדשות 12 הצביע על כך שמפלגת ימינה בראשותה של שקד תקבל 5 מנדטים, מה שיביא לנתניהו רוב בכנסת, ואפשרות להקים ממשלה.

מן הסקר עלה כי אילו הבחירות היו נערכות היום, היתה מפלגת הליכוד בראשותו של נתניהו מקבלת 34 מנדטים, יש עתיד – 20, כחול לבן – 9, הציונות הדתית – 9, ש"ס – 8, יהדות התורה – 7, הרשימה המשותפת – 6, העבודה – 5, ישראל ביתנו – 5, ימינה בראשות איילת שקד – 5, רע"מ – 4, מרצ – 4, תקווה חדשה – 4.

השר זאב אלקין (תקווה חדשה) התייחס הבוקר לפרישתו של בנט מהחיים הפוליטיים. "איילת שקד הודיעה מלכתחילה שהיא חושבת שצריך להקים ממשלה בראשות נתניהו. היא לא מסתירה שהיא בסוף רוצה להתמודד בתוך הליכוד - ברור שבבחירות האלה היא תהיה צלע שתיתן לנתניהו את ה-61", אמר בראיון ל-103FM.

תגיות:איילת שקדעמית סגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה