חדשות בארץ

סמוטריץ’: "לפיד – גדול האופורטוניסטים, ליברמן – סוכן כאוס"

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', מתח ביקורת חריפה על שרי החוץ והאוצר: "מדינת ישראל לא מעניינת את לפיד. ליברמן הוא קוריוז מסוכן"

סמוטריץ’ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)סמוטריץ’ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', קרא היום (שני) לעשות כל מאמץ להקמת ממשלת ימין חליפית בכנסת הנוכחית ולא לגרור את ישראל למערכת בחירות נוספת.

בפתח ישיבת סיעתו בכנסת, אמר סמוטריץ' כי "הימין הוא הרוב במדינת ישראל ובכנסת. העובדה שאנשים כמו סער, אלקין, שקד ואחרים נגררים אחרי אופורטוניסט – ולפיד הוא גדול האופורטוניסטים, מדינת ישראל לא מעניינת אותו, הוא רוצה להיכנס ללשכת ראש הממשלה ויהי מה. במקום לגלות מנהיגות ולשים את טובת מדינת ישראל ואזרחיה בחזית – מתעסקים בשטויות ובמלחמות אישיות. הם חושבים שאת אזרחי ישראל יעניין בעוד חודשיים שפלוני לא סומך על אלמוני, שלא מוכן לשבת עם פלמוני? איזה מין דבר זה?".

"אנחנו עובדים בשבועות האחרונים, והמאמצים האלה נמשכים, כולל בשישי ומוצ"ש – אני ישן בלילות האחרונים פחות משלוש שעות בלילה – כדי לפצח את האתגר הזה ולהקים ממשלה ימנית, לאומית, ציונית רחבה ויציבה עוד בכנסת הזו", הוסיף סמוטריץ'. "אני אומר ללפיד ולניר אורבך, תנו את הזמן לתהליכים האלו להבשיל. הם יבשילו. זה אפשרי. סיכמנו בישיבת ראשי האופוזיציה לעשות הכל כדי לדחות את פיזור הכנסת לשבוע הבא. נהפוך כל אבן כדי למנוע את ההליכה המיותרת הזו לבחירות".

סמוטריץ' התייחס בהמשך להשתלחות של שר האוצר אביגדור ליברמן במפלגת הציונות הדתית, אותה כינה "מפלגה אנטית ציונית": "ידוע שליברמן הוא סוכן כאוס, איש שלא מפסיק להפיץ רעל. אני חושב שהתרופה הטובה ביותר במדינה חפצת חיים היא פשוט להתעלם מאנשים כאלו לחלוטין. האיש הזה הוא קוריוז מסוכן, ואני מקווה שהציבור יראה לו את הדלת החוצה".

תגיות:יאיר לפידאביגדור ליברמןבצלאל סמוטריץ'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה