חדשות בארץ

גדי סוקניק: "האינטליגנציה של נבחרי הליכוד נמוכה משל נבחרי יש עתיד"

מגיש החדשות לשעבר, גדי סוקניק, טען כי רמתם של נבחרי הליכוד נמוכה מזו של נבחרי יש עתיד. בליכוד הגיבו בחריפות על הדברים: "גרבוז, קוטלר, סוקניק ושאר הגזענים והמתנשאים, מצביעי הליכוד מתנשאים על ההתנשאות שלכם ובזים לכם"

  • כ"ח סיון התשפ"ב
סוקניק (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)סוקניק (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

(עודכן: 12:05)

איש התקשורת גדי סוקניק חולל הבוקר (שני) סערה, כאשר טען שרמתם האינטליגנטית של חברי הכנסת של הליכוד נמוכה מזו של חברי הכנסת של יש עתיד.

סוקניק, לשעבר מגיש החדשות של ערוץ 12, אמר בתוכנית הבוקר של ערוץ 13 כי "מרכז הליכוד רצוף באינטרסים, נגוע בכל נגעי העולם, והנבחרים הם בהתאם".

"בסך הכל, כאזרח אני אומר ומשתדל להגיד את זה כאזרח אובייקטיבי, נבחרי הליכוד הינם ברמה נמוכה בהרבה מהנבחרים של יש עתיד", הוסיף סוקניק. בתשובה לשאלה למה הוא מתכוון, הסביר איש התקשורת כי מבחינה ממוצעת נבחרי הליכוד מפגינים "רמה נמוכה של תפקוד, של אינטליגנציה, של תרבות, של תרבות שיח. כל מסורת הצרחות והאלימות המילולית בכנסת - תבדוק מי מוביל אותה כבר שנים. החברים של יש עתיד הם ברמה הרבה יותר גבוהה, הם גם עושים הרבה יותר בשביל הציבור כשאתה בודק אחד אחד".

בליכוד הגיבו בחריפות על דבריו של סוקניק. ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מסר: "האמירה המתנשאת והמקוממת של גדי סוקניק, שמזלזל באינטליגנציה של מצביעי הליכוד, מצטרפת להסתה של יאיר לפיד וגורמים בשמאל נגד מצביעי הליכוד מזה שנים. מצביעי הליכוד הם חכמים וחדים, ציוניים ופטריוטים עם לב זהב. הגזענות הזאת עוברת כל גבול. אני מצפה מגדי סוקניק להתנצל על דבריו עוד היום".

חבר הכנסת מיקי זוהר כתב: "כנראה שגדי סוקניק שכח לעשות 'בדיקת עובדות' לפני שהגה את דבר השטות שלו. ההתנשאות הזו לא חדשה לנו, ובטח שלא נתרגל אליה. כדי לנצח את ההגמוניה הזו, בעזרת השם כל מצביעי הימין חייבים לצאת בהמוניהם בבחירות הקרובות".

חברת הכנסת קטי שטרית תקפה: "גרבוז, קוטלר, סוקניק ושאר הגזענים והמתנשאים, מצביעי הליכוד מתנשאים על ההתנשאות שלכם ובזים לכם. ותודה על כך שאתם מוסיפים לנו מנדטים".

חברת הכנסת קרן ברק כתבה: "מוכנה להיבחן על רמת האינטליגנציה שלי מול כל חבר כנסת או שר ביש עתיד ובכלל בקואליציה, ופעם אחת ולתמיד נסיים את ההתנשאות הדוחה והריקה מתוכן הזו".

חבר הכנסת ניר ברקת אמר: "גדי סוקניק, תתבייש לך! הליכוד היא המפלגה הדמוקרטית הגדולה היחידה בישראל. נבחרי הליכוד הם מהטובים והחרוצים בכנסת. אני גאה להיות ליכודניק, וגאה להיות חלק מנבחרת מנצחת שמייצגת את עם ישראל נאמנה. נגמרו הימים שנעבור לסדר היום על גזענות".

חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס הגיבה: "גדי סוקניק וסגנונו הבוטה הוא ההוכחה לכך שגזענות יכולה להיות מוגשת בעטיפה יפה ו'מתורבתת', אך יהירה, מנותקת ומזעזעת לאין ערוך. סוקניק, אל תטרח אף להתנצל. מאסנו ברוטינה הידועה מראש. העם יאמר את דברו".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, הצטרף לביקורת על סוקניק: "אין גבול לצביעות של השמאל. פעם הם קראו למצביעי הימין עדר של בהמות, פעם מנשקי קמיעות, היום גדי סוקניק אומר על נבחרי הציבור של הליכוד שהם ברמה נמוכה של אינטלגנציה. כמה שהשמאל ימשיך להכפיש, לפלג ולהפיץ שנאה לא יעזור לו. האמת איתנו ואנחנו ננצח".

תגיות:הליכודהתקשורת הישראליתגדי סוקניק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה