ספרים

הרב שניר גואטה: "יש כאלו שבעקבות הספר שומרים שבת, ואחרים מכבדים יותר את נשותיהם"

הרב שניר גואטה, כותב רב המכר בהידברות שופס "מראש שניר: המדריך שלך להצלחה", מספר לנו על אחת התגובות לספר שריגשו אותו במיוחד, ועל הסיבות שהביאו אותו לכתוב את ספרו

  • כ"ב שבט התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הרב שניר גואטה, אחד הרבנים האהובים שמגיעים אל לבבותיהם של קהלים רבים בישראל, עונה על השאלון המיוחד שהכנו, ומשתף אותנו בהצלחת ספר הבכורה שלו.

 

מראש שניר:המדריך שלך להצלחה -הרב שניר גואטה

למה בחרת לכתוב ספר?

"ראשית, בספר קל הרבה יותר למצוא את מה שמדבר אליך. שנית, דבר כתוב זה דבר חזק שנחקק, בשונה מסרטון ברשת, שהיום התחזקת, ומחר שכחת. עוד ערך מוסף שיש בספר ואין ברשת, הוא העובדה שהספר קיים גם לאותם אלו שלא משתמשים ברשת".

איך נולד הרעיון?

"לא מעט פעמים ביקשו ממני שאוציא ספר, והמון יהודים יקרים סיפרו לי שהם מסכמים את השיעורים, אז החלתי להנגיש להם את החומר בצורה ערוכה ומסודרת, כדי שיהיה להם קל ללמוד את הדברים".

אלו חוויות שונות ומעניינות היו בתהליך הכתיבה?

"לקח לי המון זמן לבחור את התוכן שיהיה בספר, זאת על מנת שיהיה קל ומעניין למי שקורא ולומד בו. זה הספר הראשון שזכיתי לכתוב, ולכן ברור שעברתי לא מעט קשיים. למדתי המון, וברוך ה' הספר יצא לאור, וזה הכי חשוב. לכתוב ספר זו מחויבות. לא מדובר בעוד סרטון או עוד דבר תורה שאמרת, ולכן צריך לעשות זאת בכובד ראש, בהשקעה רבה, תוך כדי מחשבה רבה. בנוסף, תמיד יש עוד מה לתקן ולהוסיף".

מה התגובות שמתקבלות מאנשים בעקבות קריאת הספרים?

"בשיעורים, ברוך ה', אני שומע תגובות כמו: 'נו, מתי כבר יצא הספר השני?'; 'סיימתי את כל הספר בשלוש שבתות'. יש כאלו שאמרו שבעקבות הקריאה בספר הם שומרים שבת, או ישנם כאלה שמספרים שהם מתייחסים לאישה שלהם בכבוד רב יותר, ויש כאלו שמעבירים שיעורים לאחרים מתוך הספר. התרגשתי הכי הרבה בזמן שביקרתי בישיבה בשדרות. שני בחורים אמרו לי שיש להם סדר לימוד בישיבה עם הספר הזה: כל יום הם לומדים סיפור עם מוסר השכל מתוך הספר, זה משמח מאד".

הידברות שופס עם הספרים החדשים והמבוקשים בשוק, כולל הספרים החדשים של הרב יגאל כהן, הרב דן טיומקין, הרב אליהו עמר, הרב שניר גואטה ועוד.
ועכשיו, קבלו קוד קופון של 10% הנחה על כל הספרים המובילים: new10 
לרכישה לחצו כאן או התקשרו: 073-222-1250

תגיות:ספריםהרב שניר גואטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה