חם ברשת

יהורם גאון נגד הבחירות: "לא נבוא לבחור בכם יותר. תישארו לבד ובלי עם"

יהורם גאון בפוסט חד וחודר עצמות על הבחירות הקרבות ובאות, שאי אפשר להישאר אדישים אליו: "זוכרים אותנו? אנחנו העם, חישבו גם עלינו הבוחרים, שרוצים כבר שקט כי עייפנו עד למאוד"

אא

רגע לפני הבחירות הממשמשות ובאות, יהורם גאון יוצא למתקפה שבה הוא מדבר על אחדות, לפני הכל. "נבחרי הלא תמיד נכבדים, מכל המפלגות, לפני שאתם מתחילים להפוך את ימינו ולילותינו לויכוחים של בוץ וסחי עד שיהיה קשה ללכת ברחוב מפאת הצחנה, כן אני מרשה לעצמי לדבר כך, כי זה עוד כלום לעומת איך שאתם מדברים האחד על השני...

בטרם שהשמים יכסו עלינו בעננה של רפש שידאֶה מעל לראשנו ושיסתיר לנו את השמש, לפני שתתחילו לספר לנו עַל כָּל גִּבְעָה גְּבֹהָה וְתַחַת כָּל עֵץ רַעֲנָן, כמה ההם רעים וכמה ההם נוראים וכמה ההם הורסים את המדינה וכמה ההם סכנה לדמוקרטיה וכמה ההם נוכלים ורמאים לעומתכם שכמה אתם כל כך טובים ונפלאים וישרים ואוהבי המדינה ודמוקרטים, לפני שתתחילו לקלל האחד את השני בכל כלי תקשורת אפשרי ובכל שֶלֶט חוצות מתנשא, שיזעק לנו בנוסענו מכל כביש מהיר, שבו רגע למען השם וכן גם למעננו, זוכרים אותנו? אנחנו העם, חישבו גם עלינו הבוחרים, שרוצים כבר שקט כי עייפנו עד למאוד, רגע לפני שתתחילו לצעוק ולדבר איתנו על אחדות!

"אותה מילה יפה שנשלפת כמו דגל ושהפכה כבר בדיחה, רגע לפני שנשמע מכם שצריך להתחבר לשלב ידיים להתאחד, ושצריך לסלוח ולמחול ולוותר אז רגע קודם. לפני שתצאו לדרך עם הטקסטים החלולים שאנחנו שומעים מכם במשך השנים מבחירות לבחירות, רגע קודם, שבו בשקט עם עצמכם ועם דף נייר וספרו לנו מה תעשו אתם למען האחדות הזאת ולא על מי שמפריע לה מלהתקיים.

 

"הרי בידכם כל הכלים שבעולם ליצור אותה את האחדות הזאת שאף פעם לא התכוונתם לממשה"

רישמו כותרת בשם אחדות ומתחת לכותרת רישמו דרכים למימוש: איך עושים אותה? איך בוראים אותה? עם איזה כלים? עם איזה משרדים ממשלתיים? הרי בידכם כל הכלים שבעולם ליצור אותה את האחדות הזאת שאף פעם לא התכוונתם לממשה. ספרו לנו איך למשל תרתמו את מערכת החינוך ליצירת אחדות, איך תחנכו בני נוער שלומדים במסגרות חינוך שונות ורחוקות האחת מן השניה עד שהילדים אינם מכירים כלל אלו את אלו, אפילו מדברים בשפות שונות".

"איך מייצרים ביניהם אחדות?", הוא ממשיך וכותב. "איך מפגישים אותם, איך מביאים אותם במסגרת החינוך ממאה שערים לתל אביב ומתל אביב לבני ברק? איך עושים שירגישו שכולם בני הארץ ולא בנים של זרמים שונים בחינוך ובציבור?

אם זה לא יתחיל שם בכיתות בית ספר זה לא יכון לעולם, ותמיד נישאר רחוקים האחד מן השני.

ספרו לנו איך תעשו, ועם איזה משרדים וכלים שירושלים בירת הנצח של כל העם בישראל ובתפוצות - איך תגרמו לכך שעיר הבירה שחוברה לה יחדיו, באמת תתחבר סוף סוף לרעותיה חיפה ושדרות אילת וקריית שמונָה, ירוחם וקצרין. ספרו לנו איך תהפכו פריפריה ומרכז לישות אחת בלי הבדלים כדי שהפריפריה תחוש חלק ולא נטע זר. יש עוד אין סוף נושאים שעלו במוחי, כחומר למחשבה, אם רק מדברים באחדות, רוצים בה ומתכוונים אליה וכל מערכות הממשל נרתמות לכך בנפש חפצה וברוח של שליחות. בבקשה על זה דברו איתנו. רק זה אנחנו רוצים לשמוע, כי אם תספרו לנו שוב, כמה ההוא רע ומסכסך ומלכלך והורס וכמה אתם טובים וישרים ובונים, אתם תופתעו לראות איך תישארו לבד עם עצמכם ועם הסיסמאות הריקות ובלי עם, כי פשוט לא נבוא לבחור בכם יותר. נמאס לנו", הוא מסכם. 

תגיות:בחירותיהורם גאוןפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה