פעילות הידברות

"אני לא יודע עד היום איך הגיעה עמדת התפילין לעסק שלי, אבל יש בה ברכה גדולה"

מסתבר שבשמיים קראו את מחשבותיו של רואי אשר, שרצה שבעסק שלו תהיה עמדת תפילין מיוחדת ללקוחותיו. עוד לפני שהספיק לעשות משהו בנדון, וכבר הפתעה מכיוון בלתי צפוי הגיעה אל פתח העסק. רק טוב יצא מזה

  • כ"ז סיון התשפ"ב
רואי אשר בבית העסק ’’אצל רואי’’ שבבעלותו מניח תפילין ליד עמדת התפילין של הידברותרואי אשר בבית העסק ’’אצל רואי’’ שבבעלותו מניח תפילין ליד עמדת התפילין של הידברות
אא

בכל בוקר, כשרואי אשר מגיע לעסק שטיפת המכוניות שבבעלותו, הוא מתפלל ומניח תפילין. "במשך הזמן לקוחות ראו אותי, זה נתן להם השראה, והם ביקשו להשתמש בתפילין שלי ולהניח עבור עצמם".

רואי, כיהודי טוב, השאיל באהבה לכל דורש. הדבר צבר תאוצה, אבל מחשבה עברה בליבו, והוא התייעץ עם לקוחותיו שומרי התורה והמצוות לגבי הקצאת תפילין מיוחדות ללקוחות העסק, ולעוברים ושווים.

"אחד השיקולים היה בין השאר, למנוע מאנשים להרגיש כאילו הם מבקשים טובה, ולאפשר להם לשאול את התפילין בנוחות ובקלות".

רואי עוד לא הספיק לברר מהיכן הוא משיג תפילין שכאלו, וכבר לאחר זמן מה ביום אחד בשעה שש בערב, משאית עצרה בפתח העסק שלו, ונהג המשאית הוציא מתוכה הפתעה.

 

"אני בפירוש מחויב לא לקחת מכם שום סכום כסף"

"'מי זה רואי'? שאל אותי הנהג. עניתי שאני רואי. הנהג הגיש לי את עמדת התפילין, ובעודי המום, החבר שהיה איתי הוציא מכיסו סכום כסף נאה ביותר, כדי לתת אותו כתרומה".

"אני בפירוש מחויב לא לקחת מכם שום סכום כסף", אמר הנהג, והמשיך לדרכו.

עד עצם היום הזה אין לרואי שום מושג כיצד הגיעו התפילין לעסק שלו. "אותם לקוחות שומרי תורה ומצוות מגיעים אלי באופן קבוע, אנחנו שותים קפה ביחד, ועד כה אף אחד לא לקח אחריות על המעשה המדהים הזה".

ברוך ה', יש ברכה גדולה בעסק. רואי מציין כי בכל יום מתקיימות 10-15 הנחות תפילין שמסתכמות לכ-3,000 הנחות תפילין בשנה, רק בזכות עמדה אחת של הידברות.

"אני רוצה לומר כמה אהבה גדולה יש להידברות לתורה, וכמה אהבה יש לאוהבי התורה בכלל, עד כדי כך שהם נותנים תפילין ללא מטרות רווח, רק למטרת תורה. זה פשוט מדהים. אני חושב שהברכה ניתנת פה יום יום. אפילו בעלי עסקים מגיעים להתפלל כאן, ובזכות העמדה עוד שני בעלי עסקים הזמינו לעסק שלהם עמדות תפילין נוספות".

מיזם "וקשרתם" ממשיך לצבור תאוצה בכל רחבי הארץ, ובהצלחה מטאורית שכזו - אין מצב שתישארו בחוץ:

  • הזמינו דוכן תפילין ללא עלות אל העסק / מקום העבודה שלכם - זכו את מי שעובר – ושב.
  • יש לכם תפילין ישנות בבית? נשלח אותן לאחת מעמדות התפילין של הידברות. הזכויות הן שלכם ושל בן המשפחה שהתפילין היו שייכות לו.
  • קחו חלק במיזם. רכשו זכויות להצלחה, לרפואה או להבדיל להנצחת יקירכם – למען אחינו שעדיין לא זכו להניח תפילין. התקשרו, והיו שותפים לאהבת חינם.

טלפון 073-3333-343 או לחצו כאן

תגיות:עסקפעילות הידברותתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה