אמונה

המעסיק שאג על העובדת שלו עקב אמונתה האיתנה

איך אפשר להסתכל על גוף האדם, ועל הבריאה כולה, ולא להבין שיש בורא לעולם?!

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אביגיל, 30, בעלת תשובה, מצלצלת למחלקת ייעוץ והכוונה ומספרת בכאב על המעסיק שלה בעבודה, ששאג עליה לפני עשרות עובדים, שהאמונה שלה בבורא לא הגיונית ולא מתאימה לבעלי שכל ישר. "קצת התערערתי", אמרה בשקט.

"לא הגיונית???", שאלתי, רק כדי לוודא ששמעתי נכון. "אולי לא לפי הגיונו של המעסיק, אבל הגיונית מאוד למי שיש לו אפילו גרם של שכל ישר. תגידי את, אביגיל: עולם הצומח והחי, המדויק, המסודר, המאורגן, הסימטרי, הצועק אלוקות מכל פרט ופרט – צריך עוד הוכחה לבורא?!".

גוף האדם בנוי ממיליארדי תאים שפועלים בתיאום. אפילו התא הקטן ביותר שיש באצבע שלנו, מורכב יותר מכל מערכת התחבורה של העיר ניו יורק.

הלב הנו משאבה אדירה, שמספקת 7,200 ליטר דם ביום לכל הגוף, דרך 120,000 ק"מ של כלי דם.

בכל אחת מהעיניים שלנו יש 120 מיליון קולטני אור, המאפשרים לנו לקבל תמונה חדה וצבעונית של הסובב אותנו.

באוזן יש 4,000 קשתות מדויקות ו-20,000 סיבים, הקולטים עד 400 אלף סוגי קולות.

חוש הטעם שלנו כולל למעלה מ-10,000 חיישנים, בלוטות רוק, כדי לחוש טעמים שונים.

המוח הוא פלא הבריאה, ובכל היקום כולו אין מחשב מתוחכם כזה. המוח בנווי מ-100 מיליארד נוירונים – תאי עצב, וכולם פועלים בתיאום מושלם על מנת לאפשר לנו לראות, לשמוע, לדבר וכו'.

הריאות, מערכת סינון משוכללת של 300 מיליון שקי אוויר, שמעבירים את החמצן ומאפשרים לנו– וגם למעסיק שלך, אביגיל – לנשום 20,000 נשימות ביום, למרות המסקנה ההזויה שלו, שאין מתכנן ושהכל נוצר במקרה... מסקנה המנוגדת לדעת גדולי המדענים בעולם, שהכירו בקיומו של בורא, כדוגמת איינשטיין, ניוטון, קפלר, אמפר וגם לואי פסטר – שאמר "מעט מדע מרחיק את האדם מהבורא. הרבה מדע – מקרב את האדם לבורא".

ולא שאנחנו זקוקים לאישור של המדע. לנו יש ענקי רוח, דרך אבות, דרכם של הנביאים, דרכו של שלמה המלך, החכם באדם, דרכם של התנאים ושל הגאון מווילנא, שהיה שם דבר ודקדק בכל דקדוק של הלכה.

לאחד הסמינרים של ארגון "ערכים" הגיע יהודי רוסי, שהיה בתזמורת של הצבא האדום. כשנשאל על ידי הצוות מה הביא אותו לבוא ולבחון את יסודות היהדות, הוא השיב: כנגן התזמורת של הצבא האדום, כל ילד מבין שהסדר והקצב שיש בין מאות הנגנים מצריך מנצח בחסד עליון. כשהתבוננתי בבריאה ובגוף האדם, וראיתי את הסדר, הארגון, החכמה הצועקת מכל פרט בבריאה, הבנתי שיש לעולם מנצח בחסד עליון – ולכן הגעתי לכאן, כדי להכיר את המנצח.

"דווקא את, אביגיל, זכית להיות חוליה בשרשרת החוליות של עם ישראל, המכריזה בגאון: 'ה' הוא האלוקים, ה' הוא האלוקים'".

לייעוץ והכוונה ללא תשלום מהרב ירון יצחקוב וצוות המחלקה, חייגו 073-2221230

תגיות:אמונהייעוץ והכוונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה