סלבס בהתחזקות

שי מיקה התחתנה ושומרת טהרה למרות הקושי: "זה מעניק לי שלווה"

שי מיקה התחתנה לאחרונה וקיבלה על עצמה שמירת טהרה, זאת למרות הקושי הגדול שעמד בדרכה - התנגדותו של בעלה. בראיון ליעל בר זוהר היא מתארת את רגע השיא של חייה, מה הוביל להחלטה לשמור טהרה ואיך היא מרגישה עם זה

אא

"בחודש הזה אני שומרת נידה בפעם הראשונה. עכשיו אני אגיד לך מה קורה בבית. אני בנידה כי אני רוצה להיות בנידה ומרוב התרגשות התחלתי לספור אותה לפני", במילים הללו פותחת פליטת תוכנית הריאליטי שי מיקה, את הראיון שלה לערוץ היוטיוב של יעל בר זוהר, וחושפת אף את הקושי שעומד בינה לבין החלטתה - בעלה מאור, שמתנגד לצעד זה ואפילו הודיע לה כי "זו הפעם האחרונה שאת שומרת נידה".

לדבריה, הסיבה שהיא מתעקשת כל כך לשמור היא אמונתה שרק צעד זה הוא שיביא את הזוגיות שלהם למקום הרצוי, בעתיד. "אמרתי לו: 'אנחנו אוהבים והכל טוב, אבל זה טוב לנו לעתיד. חשוב לנו כזוג. הרצון שלי הוא לטבול כל חודש, ולהצליח לשמור נידה כל חודש. לא רק להשתדל, כי להשתדל זה לא פחות מלהצליח. זה משהו חדש בחיים שלי וזה משהו שבא ממני לגמרי".

עוד סיפרה כי הפעם הראשונה שבה טבלה במקווה, לפני חתונתה, הייתה רגע מדהים שלא יישכח. "הרגשתי את ההרגשה הכי מדהימה בעולם, משהו מיוחד שהוא רק שלי, ביני לבין ה', והתרגשתי מאוד. אנחנו בתחילת דרכנו, אז מקווה שנצליח לשמור כל החיים, זה לא פשוט. יש גם את הצד של מאור ולכל שינוי צריך להתרגל, אבל אני מרגישה שאני עושה את הדבר הנכון".

באותו פוסט גם עודדה מיקה נשים אחרות לנהוג כמותה. "אם יש לי את הכוח להשפיע על נשים נוספות אני אגיד שזה לא משנה מאיזה בית את באה או מה החיבור שלך לכל הדבר הזה. שווה לנסות. לא תדעי מה זה יכול להעניק לך או לבית שלך אם לא תנסי. אבל זה באמת משהו טהור ומיוחד ומעניק לי אישית שלווה וניקיון אמיתי".

תגיות:התחזקותשי מיקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה