חדשות בארץ

עמית סגל: אלו 3 הסימנים לכך שבנט פורש מהחיים הפוליטיים

הפרשן הפוליטי, עמית סגל, הציג 3 אינדיקציות לכך שראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, לא יתמודד בבחירות הבאות לכנסת

  • כ"ד סיון התשפ"ב
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

הפרשן הפוליטי עמית סגל דיווח הבוקר (חמישי) בחדשות 12 על מספר אינדיקציות, המצביעות על כך שראש הממשלה נפתלי בנט, בדרכו לפרוש מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד בבחירות הקרובות.

מקורביו של בנט סבורים כי עדיף לו לפרוש מהכנסת, לאחר השלמת תהליך הפיזור. זוהי גם הסיבה לכך שיעצו לראש הממשלה הנוכחי להעביר ללפיד את ראשות ממשלת המעבר, במקום להתבזות ולהישאר בתפקיד של ראש ממשלה מקרטעת וגוססת לאיטה. סיבה זו מספקת כדי למנוע ריצה כושלת של מפלגת ימינה.

סגל התייחס אף לסקרים, המצביעים על כך שמפלגת ימינה מגרדת את אחוז החסימה. "עבור מי שמתחיל ב-4 מנדטים וזוכר שבפעמים הקודמות התחיל עם 20, 15 ו-16, זו לא נקודת פתיחה מאוד מאוד טובה. מדובר בקרב שאפשר איכשהו לנצח, אבל הוא לא אידאלי", לשון סגל.

הפרשן הפוליטי הוסיף והתייחס לחוסר ההתאמה המובהק בין הרכב סיעת ימינה ובין הרכב מצביעיה. סגל הזכיר את הסקר שהוצג אמש (רביעי) בחדשות 12, לפיו כל מצביעי ימינה הם מגוש השמאל, ועל כן דיווחו שבבחירות הבאות יצביעו יש עתיד, כחול לבן או ישראל ביתנו.

סגל סיכם את דבריו: "אם בנט רוצה לשרוד, הוא צריך להיפטר מהמצביעים ולנסות איכשהו לשבור ימינה, או להיפטר מהסיעה. אחרי שאיילת שקד אמרה שהיא מוכנה לכהן תחת נתניהו ופועלת להקים ממשלה חלופית, בנוסף לסטלה ויינשטיין מנכ"לית ימינה ושירלי פינטו, אין דרך שהצעד לא יגרום למצביעים הפוטנציאליים לברוח. ומכאן, נפתלי בנט בסבירות גבוהה יודע שהוא לא יתמודד לאחר פיזור הכנסת".

תגיות:נפתלי בנטעמית סגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה