חדשות בארץ

לאחר שהכנסת תתפזר: האם בנט יפרוש מהחיים הפוליטיים?

האם ראש הממשלה נפתלי בנט יודיע על פרישתו הזמנית מהחיים הפוליטיים לאחר פיזור הכנסת? בשיחות עם חברים בסיעתו הוא מסר כי האפשרות נשקלת על ידו ברצינות

  • כ"ג סיון התשפ"ב
בנט (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)בנט (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר לחברי כנסת מסיעת ימינה כי הוא שוקל לפרוש זמנית מהחיים הפוליטיים ולא להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. כך דיווח הערב (רביעי) מיכאל שמש בכאן חדשות.

החוק לפיזור הכנסת, שעבר היום בקריאה טרומית ברוב גדול, צפוי לעבור בשבוע הבא בקריאה שנייה ושלישית. עם קבלת ההחלטה על פיזור הכנסת, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד יחליף את בנט בלשכת ראש הממשלה. בשיחות עם חברים בסיעתו אמר בנט כי האפשרות לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים נשקלת על ידו ברצינות. עמית סגל דיווח בחדשות 12, כי מקורביו של בנט מייעצים לו להודיע על פרישתו עם פיזור הכנסת.

בחדשות 13 פורסם הערב, כי לחבר הכנסת ניר אורבך – ששקל להצביע בעד פיזור הכנסת ובכך לגרום לנפילת הממשלה – הוצע להתמנות לתפקיד יו"ר מפעל הפיס או למנכ"ל קרן היסוד, וזאת באם יסכים להתפטר מהכנסת. ההצעות למינויים השונים עלו במהלך השיחות הרבות שקיים אורבך עם בנט בתקופה האחרונה, במסגרת הניסיונות של ראש הממשלה למנוע את קריסת הקואליציה. אורבך דחה את ההצעות, ואמר כי השיקולים שלו ערכיים. בסביבתו של בנט מסרו בתגובה, כי ההצעות לאורבך לא ניתנו על ידו באופן אישי.

תגיות:נפתלי בנטניר אורבך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה