חדשות בארץ

נתניהו הציע לגנץ לשמש כראש ממשלה. כך הגיב גנץ

גנץ סירב להצעתו של נתניהו לשמש כראש ממשלת המעבר, ולאחר מכן כראש ממשלה במשך שנה נוספת

  • כ"ג סיון התשפ"ב
(צילום: אורן בן חוקן / פלאש 90)(צילום: אורן בן חוקן / פלאש 90)
אא

שר הביטחון בני גנץ דחה נחרצות את הצעתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לשמש כראש ממשלת המעבר וכראש ממשלה שנה לאחר מכן - כך דווח הבוקר (רביעי) ב"ישראל היום".

על פי הדיווח, נתניהו הציע לגנץ לכהן כראש ממשלה, ולאחר פיזור הכנסת תוקם ממשלה שבראשה יכהן נתניהו. לאחר כשנה שוב יחזור גנץ לראשות הממשלה.

אנשי הליכוד ממשיכים במאמציהם להקים ממשלה חלופית כבר בכנסת הנוכחית, אך ללא הצלחה. על פי הדיווחים, הליכוד הציע לשר המשפטים גדעון סער הצעות אטרקטיביות ביותר, ביניהן גם את תפקיד שר הביטחון, במידה ויסייע להם להקים ממשלה חלופית. סער חזר שוב על האמירה שלו שלא יישב עם נתניהו בשום מקרה.

אמש דווח בחדשות 12, כי ראשי מפלגות האופוזיציה מעוניינים לעשות הכל כדי להימנע מבחירות חמישיות. יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, ניהל שיחות עם השרים איילת שקד, גדעון סער וגנץ וביקש מהם אפשרות למצות את המגעים לפחות עוד שבוע.

גפני ציין כי רבים בקרב בכירי הקואליציה מעוניינים בממשלה חלופית בכנסת הנוכחית. "זה דבר רע מאוד הנושא הזה של ללכת היום לבחירות, כשבעצם יש בכנסת הזו הנוכחית מספר מנדטים כזה שמאפשר להקים ממשלה יציבה עם אותו מצב פחות או יותר", אמר. "כדרכי אני מדבר עם כולם ושומע מכולם שלא רוצים שתהיינה בחירות והם רוצים שתקום ממשלה חלופית".

תגיות:בני גנץבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה