פעילות הידברות

"חיפשתי לעשות משהו לעילוי נשמתו של בעלי, תרמתי את התפילין שלו להידברות"

"לא היה לי קל למסור את התפילין בגלל הערך הרגשי שלהן בשבילי, אבל מה שחשוב הוא לזכות את הרבים". מזל ביבס מאשדוד משתפת אותנו בהחלטה שלה לתרום את זוג התפילין של בעלה למיזם "וקשרתם" של הידברות

  • כ"ב סיון התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"בעלי נפטר לפני כשנתיים וכששמעתי על המיזם של הידברות של הצבת עמדות הנחת תפילין בכל רחבי הארץ, אמרתי לעצמי שחבל שהתפילין נמצאים סתם בארון, ואם יש מישהו שאוכל לזכות אותו, הדבר יזכה גם את בעלי. אמנם הנכדים היו מגיעים מדי פעם ומניחים את התפילין אם הם היו שוכחים להביא את שלהם, אבל הרגשתי שהתפילין יכולים לזכות את הרבים באופן נרחב יותר. חיפשתי לעשות משהו לעילוי נשמתו, אז תרמתי את התפילין לעמדה של הידברות. למען האמת, לא היה לי קל למסור את התפילין בגלל הערך הרגשי שלהן בשבילי, אבל מה שחשוב הוא לזכות את הרבים. יש את העולם הזה ויש את העולם הבא. התפילין אינן חפץ חומרי לנוי. לתפילין יש חיים, וכשמוסרים אותן לזיכוי הרבים ממש מקימים לתחייה את התפילין של הנפטר".

המיזם האדיר של הידברות הציבה כבר מעל 600 עמדות תפילין הפרוסות ברחבי הארץ – במספרות, משרדי הייטק, מסעדות, בסיסי צה"ל ועוד ועוד. העמדות מפוזרות בכל הערים, מאילת ועד קריית שמונה.

איך אפשר להיות חלק מהמיזם?

יש לכם תפילין ישנות בבית? הן שייכות לכם או לבן משפחה שנפטר? בהידברות נבדוק את התפילין, ונמסור אותן ליהודים שישמחו להניח תפילין בזכותכם. כך תוכלו לחבר יהודים אל הבורא ולזכות גם את בן המשפחה שהתפילין היו שייכות לו. צרו קשר עוד היום.

לתיאום שליח לאיסוף מביתכם חייגו 073-3333-343 אולחצו כאן

תגיות:עילוי נשמהתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה