חדשות בארץ

האם בנט ישב עם נתניהו? מנכ"לית ימינה מפתיעה

מנכ"לית מפלגת ימינה סטלה ויינשטיין על פירוק הממשלה: "מי שהפיל אותה הם אלה שספסרו במנדט"

  • כ"ב סיון התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

מנכ"לית מפלגת ימינה, סטלה ויינשטיין, התייחסה היום לאפשרות שימינה תחבור בעתיד לממשלה בראשותו של נתניהו. "אנחנו מעולם לא הלכנו על פוליטיקה פרסונלית. לא דיברנו במסרים פרסונליים אלא לגופו של עניין וכך צריך להמשיך להתנהל", אמרה בראיון לרדיו FM103. "אני אומרת שאי אפשר לגרור את מדינת ישראל לעוד בחירות, רק כי לא נוח לי עם מישהו שאפשר להקים איתו ממשלה. אמרתי את זה בממשלה הנוכחית ואומר את זה בממשלה הבאה. צריך לעשות הכל כדי לעצור את הכאוס ולמנוע עוד מערכות בחירות.

עוד טענה ויינשטיין שראש הממשלה לא נכשל בתפקידו. "אני לא חושבת שבנט נשאר לבד. הסיטואציה לא היתה פשוטה. הרבה נכשלו והרימו ידיים תחת לחץ ומסע רעל לא פשוט שעברו וכן, נעשו גם כמה טעויות פוליטיות", אמרה.

סגן השר אביר קארה טען כי נפתלי בנט מתכוון לרוץ בראשות ימינה בבחירות. "אני אומר את זה מידיעה", אמר בראיון לכאן רשת ב'. "לא יודע אם אנחנו נמצאים בסיטואציה כזו - אם יש ממשלה חלופית, שיביאו אותה. אני אמרתי לאורך כל הדרך, החלופה של בחירות לא טובה".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס לאפשרות שתוקם ממשלה בכנסת הנוכחית: "הצענו להקים ממשלה חלופית חזקה אבל זה לא קרה בגלל אנשים שפוסלים אותי, אבל יושבים עם התנועה האסלאמית", אמר. "לא פוסל מראש אפשרות של ממשלה חליפית בכנסת הזו אבל זה לא תלוי בי, אנחנו ערוכים לבחירות".

"לא אשב עם מנסור עבאס ולא ישבתי עם מנסור עבאס", הבהיר נתניהו. כאשר נשאל על שיריון אנשי ימינה ברשימת הליכוד, ענה: ''אשקול שריונים בהתאם לנסיבות".

בתוך כך, הבוקר דווח ב-ynet כי חבר הכנסת ניר אורבך לא עונה לטלפונים ולא מגיב לחברי הקואליציה מאז ההודעה הדרמטית של בנט ולפיד על פיזור הכנסת והקדמת הבחירות. בקואליציה חוששים שאורבך, מתוקף תפקידו כיו"ר ועדת הכנסת, יטרפד את קידום חוק פיזור הכנסת ויפעל להקמת ממשלה חלופית כבר בכנסת הנוכחית, על מנת למנוע את הבחירות.

תגיות:נפתלי בנטהליכודימינהבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה