חדשות בארץ

נתניהו: "בנט איבד שליטה. אורבך, אסור לך להיות חלק מהביזיון והבושה"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו קרא לחבר הכנסת ניר אורבך "להשלים את המלאכה" ולהביא להפלת הממשלה: "בנט, לפיד ועבאס איבדו שליטה על המדינה ועל הבושה"

  • כ"א סיון התשפ"ב||עודכן
נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף היום בחריפות את ממשלת בנט-לפיד וקרא לחבר הכנסת ניר אורבך (ימינה) להשלים את המהלך בו החל ולהביא להפלת הממשלה.

"בנט, לפיד ועבאס איבדו שליטה על הכלכלה", אמר נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת. "הם איבדו שליטה על הממשלה, הם איבדו שליטה על המדינה, הם איבדו שליטה על הבושה. הם צריכים ללכת הביתה".

"אבל בשביל הכיסא שלהם הם מוכנים לאבד שליטה גם על יהודה ושומרון", תקף נתניהו. "ממשלת 'האחים המוסלמים' לא מסוגלת להעביר בעצמה את תקנות יו"ש, ובמקום לפזר את הכנסת ולאפשר את הארכת התקנות – הם מעדיפים לשרוד ולשמור על הכיסא שלהם".

"את האמת הזאת עמיחי שיקלי ועידית סילמן כבר הבינו", הוסיף ראש האופוזיציה. "ניר אורבך, גם אתה הבנת את זה. אסור לך להיות חלק מהביזיון הזה. אסור לך להיות חלק מהבושה הזאת".

"הרי כבר עשית צעד חשוב להתנתק מהממשלה המסוכנת הזאת – עכשיו הגיע הזמן להשלים את המלאכה. 'המתחיל במצווה אומרים לו גמור'. ולכן אני קורא מכאן לניר אורבך ולחברות וחברי הכנסת שנבחרו בקולות הימין – הגיע הזמן לחזור לימין", סיכם נתניהו.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים