חדשות בארץ

נתניהו: "בנט איבד שליטה. אורבך, אסור לך להיות חלק מהביזיון והבושה"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו קרא לחבר הכנסת ניר אורבך "להשלים את המלאכה" ולהביא להפלת הממשלה: "בנט, לפיד ועבאס איבדו שליטה על המדינה ועל הבושה"

  • כ"א סיון התשפ"ב
נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף היום בחריפות את ממשלת בנט-לפיד וקרא לחבר הכנסת ניר אורבך (ימינה) להשלים את המהלך בו החל ולהביא להפלת הממשלה.

"בנט, לפיד ועבאס איבדו שליטה על הכלכלה", אמר נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת. "הם איבדו שליטה על הממשלה, הם איבדו שליטה על המדינה, הם איבדו שליטה על הבושה. הם צריכים ללכת הביתה".

"אבל בשביל הכיסא שלהם הם מוכנים לאבד שליטה גם על יהודה ושומרון", תקף נתניהו. "ממשלת 'האחים המוסלמים' לא מסוגלת להעביר בעצמה את תקנות יו"ש, ובמקום לפזר את הכנסת ולאפשר את הארכת התקנות – הם מעדיפים לשרוד ולשמור על הכיסא שלהם".

"את האמת הזאת עמיחי שיקלי ועידית סילמן כבר הבינו", הוסיף ראש האופוזיציה. "ניר אורבך, גם אתה הבנת את זה. אסור לך להיות חלק מהביזיון הזה. אסור לך להיות חלק מהבושה הזאת".

"הרי כבר עשית צעד חשוב להתנתק מהממשלה המסוכנת הזאת – עכשיו הגיע הזמן להשלים את המלאכה. 'המתחיל במצווה אומרים לו גמור'. ולכן אני קורא מכאן לניר אורבך ולחברות וחברי הכנסת שנבחרו בקולות הימין – הגיע הזמן לחזור לימין", סיכם נתניהו.

תגיות:נפתלי בנטניר אורבךבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה