חדשות בארץ

היעלמותו של מוישי קליינרמן: מענק של 50,000 שקל למביא מידע שיוביל למציאתו

האם מוישי קליינרמן נצפה בהונגריה לפני חודש? כמעט 90 יום להיעלמו, וכעת מתקבלת עדות שהנער נצפה לפני חודש בקרעסטיר שבהונגריה

  • כ"א סיון התשפ"ב
מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

מוישי קליינרמן נעדר מביתו כבר קרוב ל-90 יום, ובמשטרה עדיין אין כל קצה חוט. עדויות שונות פורסמו במגזין האמריקני 'אמי', המציין שהנער נצפה לפני מעט יותר מחודש בקרסטיר שבהונגריה. המידע, שלא אומת, הועבר למשטרת ישראל. עוד צוין במגזין כי מענק של 50,000 שקל יינתן למי שמביא מידע שיוביל למציאתו.

הנדבן האמריקני, שמואל סקט, הגיע בשבוע שעבר לבית ההורים במודיעין עילית והתחייב, כי מי שיביא מידע ממשי על מוישי שיסייע באיתורו, יקבל פרס בסך חמישים אלף שקלים.

"ראיתי את הסרטון של ההורים לפני כמה ימים ובכיתי, אבל לא רציתי רק לבכות ולהתפלל שזה חשוב מאוד אבל רציתי לעשות עוד משהו. אחרי שבכיתי, החלטתי לעשות מעשה, והקרן שלי עם ישראל חי, תיתן פרס של חמישים אלף שקלים, למי שייתן מידע ממשי שיוביל למציאת אברהם משה חי וקיים. אני מבקש מכם שאם יש לכם בדל מידע תתקשרו אלינו, אפילו בשבת. זה ממש פיקוח נפש", אמר הנדבן.

משטרת ישראל הודתה אתמול (ראשון) כי "מכיוון שעד כה אין קצה חוט לגבי היעדרותו של הנער, כל אינדיקציה שעולה נבדקת מיד עם קבלתה במקביל למלאכת החיפושים שלא פוסקת. במקרה של משה, עד כה לא נמצאה אינדיקציה הממקדת את הכוחות בתא שטח מסוים. ועל כן מלאכת החיפוש קשה יותר ומתפרסת בנק' רבות בארץ בהם יכל היה להימצא. משטרת ישראל תמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחיק משפחתו".

במשטרה ממשיכים לבקש את עזרת הציבור באיתורו של הנער, שנראה בפעם האחרונה במירון, ומאז אבדו עקבותיו. תיאורו: מבנה גוף רזה, שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה, מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת. כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה.

"משה נעדר, ואף אחד לא יודע איפה הוא": בני משפחת קלינרמן משתפים בריאיון כאוב:

 
אנא העתירו תפילה למען חזרתו בשלום בקרוב ממש, בריא בגוף ונפש: אברהם משה בן גיטל.
תגיות:נעדרמוישי קליינרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה