חדשות בארץ

עיצומי המורים נמשכים: הלימודים ברחבי הארץ יחלו מחר ב-10:00

הסתדרות המורים תשבית מחר שוב את הלימודים במוסדות החינוך ברחבי הארץ עד השעה 10:00. מזכ"לית ההסתדרות, יפה בן דויד: "האדישות של ליברמן, בנט ולפיד פוגעת בתלמידים ובהורים"

  • כ' סיון התשפ"ב
(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

הסתדרות המורים הודיעה הערב (ראשון) על המשך העיצומים במערכת החינוך, וזאת לנוכח המבוי הסתום במשא ומתן מול משרד האוצר. בדומה לעיצומים שהיו הבוקר, הלימודים בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים ובאולפנים בכל הארץ יחלו גם מחר בשעה 10:00. במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו הלימודים כרגיל.

בהודעת הסתדרות המורים צוין כי העיצומים נמשכים "לנוכח הזלזול וההתעלמות של ראשי הממשלה בנט ולפיד ושל שר האוצר אביגדור ליברמן ופקידי משרדו מהמערכת המדממת שזקוקה לחבל הצלה מיידי. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך. בהסתדרות המורים הודיעו בימים האחרונים כי העיצומים לא יופסקו עד שפקידי האוצר ישימו על השולחן הצעה רלוונטית".

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, הצהירה כי "האדישות של ליברמן, בנט ולפיד פוגעת בתלמידים ובהורים. אם לפיד, בנט וליברמן רוצים לסיים את המשבר הזה, הם יכולים לעשות זה ברגע. הם כנראה נהנים לראות את מיליוני ההורים, שגם ככה בקושי מתמודדים עם יוקר המחיה בארץ, עכשיו סובלים גם מחוסר ודאות במערכת החינוך. אני קוראת להם שוב - בואו, שבו לשולחן המשא ומתן ותראו איך הפקידים מתנהגים".

תגיות:הסתדרות המוריםעיצומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה